۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱
کد خبر: ۵۹۲۳۱۹
کارشناس مسائل سیاسی:

اتحاد بین مسؤولان و مردم کشور را در مقابل دشمنان حفظ می کند

اتحاد بین مسؤولان و مردم کشور را در مقابل دشمنان حفظ می کند
حجت الاسلام عرب زاده گفت: اتحاد بین مسؤولان و مردم کشور را در مقابل دشمنان حفظ کرده و به پیشرفت ما کمک می‌کند.
حجت الاسلام محمد حسن عرب زاده کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با دوقطبی کردن جامعه، گفت: دوقطبی کردن جامعه، سبب می‌شود که کشور وحدت و اتحاد نداشته باشد.

وی افزود: جامعه همچون خانواده‌ای بوده که اگر زن و مردم با هم اتحاد نداشته باشند و هر کدام برای خود تصمیمی را بگیرند، دیگر آرامش زندگی بهم می‌خورد.

حجت الاسلام عرب زاده با اشاره به این که دو قطبی بودن جامعه را نابود می‌کند، خاطرنشان کرد: اتحاد نداشتن بین مسؤولان و مردم سبب می‌شود که کشور پیشرفت نکند و هر کدام به نفع خود کاری را انجام دهند.

استاد حوزه علمیه قم اظهار داشت: مذاکره با آمریکا یکی از تفکراتی بوده که بعضی از مردم و مسؤولان دارند و عقیده خاصی دارند که غرب کشور را نجات می‌دهد.

وی با بیان این که آمریکا دلسوزی برای کشور ما ندارد، خاطرنشان کرد: بی اعتمادی به دشمن یکی دیگر از تفکراتی بوده که در کشور وجود دارد و انسانی می‌تواند راه حق را بشناسد که بصیرت داشته باشد.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: بدعهدی آمریکا برای تمام جهانیان ثابت شده است و کسی که هنوز در جامعه حرف از گفتگو با آمریکا بزند، تاریخ را درست نخوانده است.

حجت الاسلام عرب زاده با توجه به این که اصول گرا، اصلاح طلب و چپ و راست بودن نام‌هایی بوده که کشور را به دو نوع تقسیم کرده است.

استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: بعضی از مسؤولان در کشور به دنبال دو قطبی کردن جامعه بوده تا مردم را به بازی بگیرند و خودشان منافعی را کسب کنند.

وی با اشاره به این که طراحی دو قطی کردن جامعه به ضرر کشور تمام می‌شود، خاطرنشان کرد: دشمن از نبود اتحاد، سوء استفاده می‌کند.

حجت الاسلام عرب زاده با بیان این که مطالعه و تفکر انسان را به حق نزدیک می‌کند، ایراد کرد: رهبری تمام مسائل جامعه را به مردم بیان کرده و کسی که می‌خواهد حرف حق را بشناسد، سخنان رهبری را مطالعه کند.

وی در پایان گفت: اتحاد بین مسؤولان و مردم کشور را در مقابل دشمنان حفظ کرده و به پیشرفت ما کمک می‌کند./۹۷۰۷/ت310/ب1
ارسال نظرات