۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۵۹۲۵۶۸
نماینده مجلس:

ایران اسلامی در اوج اقتدار است

ایران اسلامی در اوج اقتدار است
دهقان با بیان اینکه اکنون ایران اسلامی در اوج اقتدار است، گفت: البته باید هوشیار بود چرا که شاگردان فتنه ۸۸ در حال برنامه ریزی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد دهقان نماینده مردم چناران و طرقبه در مجلس شورای اسلامی شامگاه شنبه در سلسله نشست‌های ایام بصیرت در مسجد المهدی (عج) قرچک به بیان انواع فتنه پرداخت و خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم از ابتدای انقلاب اسلامی فتنه‌ها را بشماریم شامل فتنه‌های تجزیه طلبانه کردستان، خوزستان، ترکمن و موارد دیگر می‌شود که با دست خود مردم خنثی شد و حال آنکه برای آن جشنی نمی‌گیریم و حتی شاید تاریخ آنرا به یاد نیاوریم.

وی یادآور شد: کودتای طبس که دشمنی مستقیم آمریکا علیه ایران بود باز شکست خورد، بزرگترین دشمنی هم تحمیل جنگ نابرابر علیه انقلاب نوپای ایران بود که در واقع با جلوداری حکومت بعثی صدام بود، ولی پشتوانه او ابرقدرت‌ها بودند که این بار هم با وحدت ملت ایران پیروز میدان بودیم و توانستیم از دشمن عبور کنیم.

عضو کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پناهندگی مجاهدین خلق به دامن صدام، گفت: آن‌ها همانی بودند که ندای دفاع از خلق را سر می‌دادند، ولی فرزندان خلق را نشانه گرفتند و به شهادت رساندند.

وی اظهار کرد: تمام فتنه‌ها و دشمنی‌ها قبل از سال ۸۸ با وحدت و یکپارچگی خود ملت ختم به پیروزی شد چراکه مردم در برابر جبهه دشمن ایستاده بودند، اما فتنه ۸۸ که برنامه‌ای از قبل تعیین شده و کاملاً آمریکایی، صهیونیستی بود؛ مردم را مقابل مردم قرار داد، یا انقلاب را روبروی انقلاب گذاشت.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اضافه کرد: فتنه ۸۸ کاملاً با فرمول‌های آمریکایی، صهیونیستی پیش رفت و دشمن بهترین زمان بروز آن را هنگام انتخابات تشخیص داد تا تأثیر گذارتر باشد.

وی بیان کرد: با ذکاوت تمام بود که نظام توانست این فرمول‌ها را که همان تاکنیک‌های انقلاب مخملی بود کنترل و شکست دهد.

نماینده مجلس با اظهار اینکه اعلام تخلف در انتخابات قبل از اعلام نتیجه نهایی و گرفتن جشن پیروزی با فاصله زیاد همان اهداف انقلاب مخملی بود، تشریح کرد: آن فتنه ای که 8 ماه طول کشید، نظام کاملاً به آن پی برده بود و با صبوری از مردم خواست تا موضع خود را از جریان فتنه جدا کنند چرا که هدف این فتنه اصل نظام و انقلاب بود و اینگونه شد که فتنه مهار شد.

وی خاطرنشان کرد: در روز ۹ دی ۸۸ مردم به صحنه آمدند، مردمی که تعلقی به جریان فتنه و آشوب نداشتند و آن فتنه سیاسی سال ۸۸ را به پایان رساندند و بار دیگر با وحدت پیروز میدان شدند، اما باید توجه داشت که پیروان وابسته به آن تفکر و حامیان غربگرا هنوز کارشان ادامه دارد و در پی ضربه زدن به نظام هستند.

دهقان با هشدار به اینکه دشمن بیکار ننشسته و 40 سال پی در پی علیه انقلاب اسلامی دسیسه می‌کند، ابراز کرد: ما خواهان استقلال کشور هستیم، چیزی که آمریکا طالب آن نیست و نتواست خودش را قانع کند که ما همانند عربستان گاو شیرده نباشیم و این نبرد چهل ساله ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه فتنه گران بعد از آن فتنه تصمیم گرفتند تا مردم را با فشار اقتصادی تنبیه کنند، عنوان کرد: فتنه گران با برنامه‌ای از پیش طراحی شده می‌خواهند مردم را مقابل حکومت بگذارند، از سال ۱۳۹۰ شدیدترین و بی سابقه‌ترین تحریم‌ها علیه ایران اعمال شد، آمریکا و هم پیمانانی که نتوانستند در جنگ نظامی و حتی ترور‌های منطقه‌ای انقلاب اسلامی را تصعیف کنند؛ امروز قصد دارند با فشار اقتصادی مردم را به زانو درآورند.

نائب رییس فراکسیون نمایندگان ولایی تصریح کرد: امروز جنگ اقتصادی آخرین تیر آمریکا به سمت انقلاب اسلامی است که این مورد با هوشیاری ملت و تصمیمات صحیح مسؤولان باید خنثی شده و تحریم‌ها به فرصت تبدیل شوند.

وی ادامه داد: برخی مسؤولان می‌گویند این جنگ اقتصادی نیست بلکه سیاسی است، این حرف معنای مذاکره دوباره با آمریکا را می‌دهد، چشم بستن به تصمیمات آمریکایی‌ها کار اشتباهی است، آن روزی که مسؤولان گفتند "هم چرخ سانتریفیوژ‌ها می‌چرخد هم چرخ زندگی مردم" و با این حرف چراغ برجام را روشن کردند توجه نداشتند که آمریکا قابل اعتماد نیست که در نتیجه دیدید کشور دچار رکورد بی سابقه سیاسی شد و البته بعد از چند سال به این نتیجه رسیدند نباید به آمریکا اعتماد می‌کرد و در نهایت آقای رئیس جمهور هم گفت که "مذاکره با آمریکا عین دیوانگی است".

نماینده مجلس یاد آور شد: غربی‌ها در ابتدا خواهان تعطیلی انرژی هسته ای و بعد توقف ساخت موشک بو که بعد آن هم خواهان این هستند که ایران هیچ دخالتی در منطقه نداشته باشد، آمریکا مدعی جنگ علیه تروریست است، ولی به ایران خرده می‌گیرد که چرا به عراق علیه داعش کمک رسانی کردید، داعشی که در حال هم مرز شدن با ایران بود.

دهقان با اشاره به شعار دموکراسی از سوی غربی ها؛ افزود: با اینکه دولت سعودی تاکنون یکبار هم انتخابات نداشته است، اما آمریکاییها حامی بی چون و چرای آن‌ها هستند و می‌گویند در ایران دموکراسی وجود ندارد و وجود شورای نگهبان و سپاه پاسداران را خلاف دموکراتیک می‌دانند که صد البته این حرف‌ها همه بهانه تراشی برای دشمنی با ایران است.

وی با ابراز اینکه در هر جنگی دشمن در پی کسب جمع آوردی اطلاعات برای ضربه زدن است، گفت: در بعضی از قرارداد‌ها آمریکا خواهان جمع آوری اطلاعاتی از پایگاه‌های نظامی و موشکی ایران بود که با مخالفت رهبری و مردم انقلابی اجازه به ابن کار داده نشد.

نماینده مجلس با اشاره به قرارداد استعماری fatf، ادامه داد: امروز دشمن در جنگ اقتصادی هم خواهان دریافت اطلاعات هست، همانطور که آمریکا بار‌ها از تحریم هوشمند و تحریم فلج کننده حرف زده است، این قرار دادی است که می‌خواهد اطلاعات اقتصادی ما را در اختیار آمریکایی‌ها قرار دهد و البته باز هم آن‌ها راضی نیستند و می‌گویند اطلاعات اقتصادی باید بی واسطه منتقل شود در حالی که در دوران تحریم اقتصادی کشور باید به فکر دور زدن این تحریم‌های ظالمانه و کمرشکن با معاملات غیر رسمی بود که اکنون غرب می‌خواهد با این قرارداد همه چیز برایش واضح باشد.

وی بیان کرد: در فتنه ۸۸ آمریکا به صورت پنهان و سران فتنه آشکارا عمل می‌کردند، ولی در فتنه پیش رو دشمنی آمریکا علنی شده و سران فتنه پنهانی ایفای نقش و خیانت می‌کنند.

دهقان با بیان اینکه این روشنگری‌ها برای این است که حواسمان به جریان نفوذ باشد، گفت: دشمن پنهانی برای زیر سؤال بردن استقلال ملت ایران ایفای نقش می‌کند که البته تصمیمات آن‌ها تاکنون هزینه‌هایی به ملت ما تحمیل کرده است.

وی در پایان مطرح کرد: اکنون ایران اسلامی در اوج اقتدار است و در جنگ نیابتی آمریکا را از میدان به در کرد، امروز هم ما می‌توانیم با بکارگیری ظرفیت‌های داخلی و منطقه‌ای تحریم‌های اقتصادی را خنثی کنیم البته باید هوشیار باشیم چرا که شاگردان فتنه ۸۸ در حال برنامه ریزی به نفع دشمن هستند./۸۰۴/پ210/ب1

محمد فرخی
ارسال نظرات