۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۵۹۳۰۰۷

برگزاری آزمون الکترونیکی قرآن کریم ویژه طلاب تبریز

برگزاری آزمون الکترونیکی قرآن کریم ویژه طلاب تبریز
مدیر حوزه علمیه تبریز از برگزاری آزمون الکترونیکی قرآن کریم در مدارس علمیه این شهر خبر داد.

حجت الاسلام جواد ارجمندی، مدیر حوزه علمیه تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، از برگزاری آزمون الکترونیکی قرآن کریم در مدارس علمیه این شهر خبر داد و اظهار داشت: آزمون به صورت آنلاین و در یک مرحله برگزار می‌شود که نمره منفی ندارد.

وی با اشاره به شیوه شرکت در این آزمون قرآنی افزود: عموم طلاب حوزه علمیه تبریز می توانند با مراجعه به سامانه امور طلاب به آدرس www.howzehtabriz.ir در مدت زمان مشخص شده به صورت آنلاین در آزمون کتب مورد نظر شرکت ‌کنند.

حجت الاسلام ارجمندی با بیان این‌که طلاب شرکت کننده به ۲۰ سؤال چهارگزینه‌ای در مدت زمان ۳۰ دقیقه پاسخ خواهند داد، ضمن این‌که افراد شرکت کننده مجاز نیستند که در بیش از یک کتاب در آزمون شرکت کنند.

مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز افزود: در صورتی که کاربر به دلایل مختلف از قبیل قطع شدن اینترنت نیاز به شرکت مجدد در آزمون داشته باشد، حساب پشتیبان سروش به آدرس @avansari2017 در مدت زمان برگزاری مسابقه پاسخگوی کاربران است.

وی یادآور شد: برگزیدگان از افرادی که حداقل امتیاز ۷۰ را کسب کرده باشند، انتخاب می‌شوند درصورتی که امتیازها مساوی باشد، نفرات برتر به قید قرعه مشخص خواهد شد. با این توضیح که برگزیدگان از طریق همین سامانه اطلاع رسانی اعلام می‌شود

حجت الاسلام ارجمندی ادامه داد: عموم طلاب علاقه‌مند به شرکت رد این آزمون قرآنی جهت دریافت پاسخ هرگونه سؤال یا ابهام می توانند با  شماره تلفن 15-04133325712 داخلی 208 در تماس باشند./935/ت303/ب1

ارسال نظرات