۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۵۹۳۰۰۸
مطهری:

مجلس اظهارات اخیر حجت الاسلام زائری را پیگیری کرد

مجلس اظهارات اخیر حجت الاسلام زائری را پیگیری کرد
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس هیچ درخواستی مبنی بر ممنوع التصویر بودن حجت الاسلام زائری نداده است.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر و عضو فراکسیون روحانیت پارلمان در تذکری شفاهی ضمن انتقاد از اظهارات اخیر حجت الاسلام زائری درباره مجلس، بیان داشت: ماده ۲۲ آئین نامه داخلی مجلس و همچنین بند ۱۱ این ماده به صراحت اعلام می‌کند که هیأت رییسه پارلمان باید از شأن و جایگاه مجلس حراست کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه در چند روز اخیر حجت الاسلام زائری که خود از دانش آموختگان حوزه علمیه است با بیان اظهاراتی مجلس را مورد وهن و تضعیف قرار داد.

نماینده مردم بوشهر در پارلمان تاکید کرد: این اظهارات از سوی فردی بیان می‌شود که پدر محترم ایشان ۴ دوره نماینده مردم در پارلمان بوده و گوشت و پوست این فرد با حقوق همین مجلس شکل گرفته است.

وی تأکید کرد: صدا و سیما به دلیل این اظهارات که از یک برنامه زنده تلویزیونی مطرح شد ورود پیدا کرده است، اما انتظار داشتیم که هیأت رییسه پارلمان نیز بر اساس آئین نامه داخلی مجلس این مساله را پیگیری کند.

گفتنی است علی مطهری که ریاست مجلس را بر عهده داشت در پاسخ به این عضو فراکسیون روحانیت، بیان داشت: هیأت رییسه پارلمان جلسه‌ای را در رابطه با همین موضوع با رییس رسانه ملی و مسؤولان صدا و سیما منعقد کرد. در این جلسه به نوعی مسؤولان صدا و سیما پذیرفتند که از سوی آن‌ها قصور صورت گرفته اما، آن‌ها تاکید کردند که تعمدی در کار نبوده است.

مطهری در پایان گفت: در این خصوص اینگونه مطرح شد که مجلس پیگیر ممنوع التصویر کردن آقای زائری بوده که این موضوع صحت ندارد. /۸۵۶/پ203/ق
سیدسجادموسوی‌سالم
ارسال نظرات