۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۵۹۳۴۱۲
حجت الاسلام والمسلمین کبیریان:

حوزه علمیه پیشگام عرصه های تبلیغی باشد

حوزه علمیه پیشگام عرصه های تبلیغی باشد
مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران گفت: همه طلاب حوزه علمیه باید با ورود به عرصه تبلیغ پشتیبان جبهه های تبلیغی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین کبیریان مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران در دیدار عصر شنبه با اعضای کمیته فرهنگی آموزشی اربعین که در محل دفتر بعثه مقام معظم رهبری شکل گرفت به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: موضوع اربعين جزء كارهاي اداري ما نيست بلکه راهبرد اصلي و هدف ما در حوزه علميه است.

وی در ادامه افزود: اينجا مكتب امام صادق عليه السلام است ضمن اینکه جهت و مسير و كار ما غير از قرآن و عترت نيست و اربعين تجلي اقتدار شيعه و نسبت ما با اهل بيت عليهم السلام است و همه ما بايد كمك كنيم.

حوزه باید در عرصه های تبلیغی پیشگام باشد

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران گفت: مثل هميشه حوزه بايد در اين عرصه پيشگام باشد و ما در اين كار بنيادي اعلام آمادگي مي‎كنيم و این نکته بدیهی است عموما خواهران نسبت به برادران انگيزه، گرايش و فراغت بيشتري دارند براي همين حوزه خواهران بايد پيش قدم باشد.

حجت الاسلام والمسلمین کبیریان ابراز کرد: كار پژوهشي به اين‎صورت چند مزيت دارد يكي اينكه به عنوان كار زيرساختي نگاه مي‎شود و واحدهاي ديگر از آثار آن بهره‎مند مي‎شوند.

طلاب با ورود به این عرصه درگیر حوزه اربعین می شوند

وی تاکید کرد: مزیت دیگر اینکه همه طلاب با اين كار درگير حوزه اربعين مي‎شوند همين‎كه به عنوان كار پژوهشي و علمي به آن نگاه كنيم آثار معنوي آن را هم خواهيم داشت.

مدیر حوزه علمیه استان تهران در پایان اظهار کرد: در هر صورت كار را به سرعت و با قوت شروع كنيد. و با تمركز بيشتري به پيش ببريد؛ همه بايد ورود كنند تا اين اتفاق بيفتد. ما هم همراه هستيم و كمك خواهيم كرد.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین كبيريان مديرحوزه علميه خواهران استان تهران، حجت الاسلام حاجی ‎ابراهیمی مسؤول كميته فرهنگی آموزشی اربعين استان تهران، خانم رياضی مسؤول كارگروه خواهران كميته فرهنگی استان تهران، كريم زاده معاون فرهنگی حوزه علميه خواهران، پورحمزه مسؤول پژوهش حوزه علميه خواهران، و آقای علی اكبری از بعثه مقام معظم رهبری منطقه تهران در این نشست حضور داشتند./811/پ202/ب1

ارسال نظرات