۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۵۹۳۴۲۱
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری تأکید کرد؛

ضرورت تبدیل تریبون های تبلیغی روحانیت برای تبیین دستاوردهای 40 ساله نظام

ضرورت تبدیل تریبون های تبلیغی روحانیت برای تبیین دستاوردهای 40 ساله نظام
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری گفت: تریبون‌های تبلیغی روحانیت باید در ایام دهه فجر به ظرفیتی برای تبلیغ و تبیین دستاورد‌های نظام تبدیل شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری شنبه شب در نشست ماهانه روحانیت ساری که در مدرسه علمیه امام علی (ع) ساری برگزار شد، روحانیت را حافظ دین و انقلاب در جامعه اسلامی معرفی کرد.

وی مردمی بودن را یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت روحانیت در طول تاریخ عنوان کرد وافزود: روحانیت شیعه با پشتوانه عظیم مردمی در برابر ظلم و استبداد ایستاد و پرچم ظلم را در ایران پایین کشید و حکومت دینی بر پایه رأی و نظر مردم را پایه گذاری کرد.

حجت الاسلام صالحی با بیان این که امروز نیز مهم‌ترین پشتوانه انقلاب اسلامی مردم هستند، خاطرنشان کرد: حضور در صحنه مردم در چهار دهه اخیر همواره آبی بر آتش فتنه انگیزان در ایران اسلامی بوده است.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با اشاره به این که روحانیت با شناخت و آگاهی از توطئه دشمن، مسیر صحیح حرکت را به مردم نشان می‌دهد، تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز بسیاری از توطئه‌های دشمن با هوشیاری و بصیرت بالای روحانیت شناسایی و خنثی شد.

وی با بیان این که نفوذ کلام روحانیت در میان مردم نقش بسیار مهمی در هدایت و راهنمایی جامعه به سوی رشد و تعالی داشته است، خاطرنشان کرد: مردم کشورمان علیرغم توطئه‌های و دروغ پراکنی‌های گسترده علیه روحانیت، ارتباط و پیوند عمیقی با این قشر داشته و دارند.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که روحانیت شیعه هیچ گاه جدای از مردم نبوده و در هر شرایطی مدافع حقوق به حق ملت بوده است، تصریح کرد: روحانیت در طول چهل سال اخیر همواره در دفاع از حقوق از دست رفته مردم تلاش کرده است.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که خدشه دار کردن رابطه میان مردم و روحانیت همواره یکی از مهم‌ترین اهداف دشمن بوده است، خاطرنشان کرد: همه این تلاش‌های مذبوحانه با هدایت‌های فکری روحانیت خنثی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن آغاز دهه چهارم انقلاب اسلامی اشاره کرد و با بیان این که رسالت روحانیت در ایام پیش روی بسیار مهم است، افزود: تریبون‌های تبلیغی روحانیت باید در این ایام به فرصتی برای تبلیغ و تبیین دستاورد‌های نظام تبدیل شود.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که روحانیت به دلیل تریبون‌های تبلیغی که در اختیار دارد بهترین ظرفیت برای دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: با توجه به تلاش دشمن به منظور ایجاد فضای یأس و ناامیدی در کشور، روحانیت باید با تبیین و تبلیغ صحیح دستاورد‌های مهم انقلاب، این توطئه دشمن را خنثی کند./950/پ203/ب1
ارسال نظرات