۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۵۹۴۵۰۸
پنج شنبه هفته جاری؛

اجلاس استانی مدیران حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

اجلاس استانی مدیران حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
حجت الاسلام رحمانی گفت: اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با هدف توجیه کامل آن‌ها روز پنج شنبه هفته جاری برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام یدالله رحمانی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در نشست با معاونان و کارکنان این مدیریت، با تأکید بر اینکه کمیسیون توسعه و برنامه ریزی مدیریت استان باید تشکیل شود، خاطرنشان کرد: همه مطالبات این کمیسیون در راستای مدرسه محوری است.

وی با تأکید بر اینکه همه برنامه‌های سالانه مدیریت استان باید در قالب این کمیسیون تدوین و پس از تصویب اجرا و به مرکز ابلاغ شود، تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف ما صیانت از حوزه‌های علمیه است.

حجت الاسلام رحمانی با بیان اینکه باید چنین کمیسیونی در مدارس علمیه خواهران استان تشکیل شود و همه برنامه ریزی آن‌ها نیز در این کمیسیون صورت گیرد، خاطرنشان کرد: اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خواهران استان به میزبانی مدیریت با هدف توجیه کامل آن‌ها در راستای کمیسیون توسعه و برنامه ریزی استان، روز پنج شنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به کاهش چشمگیر بودجه‌های حوزه‌های علمیه خواهران در سال‌های گذشته تصریح کرد: باید همه برنامه ریزی‌ها حساب شده و با نظر جمع صورت گیرد تا با کمترین امکانات بهترین استفاده صورت گیرد.

حجت الاسلام رحمانی با بیان اینکه بودجه‌های دولتی تنها برای امور عمرانی حوزه‌های علمیه استفاده می‌شود، گفت: همین بودجه مختصر هم به صورت کامل تخصیص داده نمی‌شود تا آنجا که بودجه امسال حوزه‌های علمیه خواهران نصف بودجه تشریفات سفر‌های خارجی نهاد ریاست جمهوری هم نمی‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن برای انحراف حوزه‌های علمیه نقشه کشیده است، ادامه داد: تا مادامی که حوزه‌های علمیه در خط مقدم تحول امور فرهنگی قرار دارند، از توطئه دشمنان در امان نخواهند بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دشمن نمی‌تواند حوزه‌های علمیه را حذف کند، به همین دلیل به دنبال نفوذ در آن‌ها است، افزود: دشمن می‌خواهد با ترویج افکار باطل حوزه‌های علمیه را به انحراف بکشد که باید مراقب باشیم. /۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات