۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۵۹۴۵۴۹
مدیر مدرسه امام خامنه‌ای اهواز خبر داد؛

برگزاری دوره آموزشی یک روزه تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی

برگزاری دوره آموزشی یک روزه تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی
حجت الاسلام جزایری گفت: در راستای توانمندسازی بیشتر طلبه‌های مبلغ دوره آموزشی یک روزه تبیین دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
حجت الاسلام سید علی جزایری، مدیر مدرسه امام خامنه‌ای اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به در پیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: اعزام مبلغ به مدارس برای تبیین دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی یکی از کار‌هایی است که طلاب انجام خواهند داد ضمن اینکه گروه‌های جهادی وابسته به مدرسه در مناطق مختلف نزدیک حوزه فعالیت‌هایی را در زمینه ترویج و تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی انجام می‌دهند.

مدیر مدرسه امام خامنه‌ای اهواز افزود: در راستای توانمندسازی بیشتر طلبه‌های مبلغ در مدارس و منابر برای دهه فاطمیه پیرامون تبیین دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی، دوره آموزشی یک روزه‌ای را اوائل هفته آینده با حضور اساتید استانی برگزار خواهیم کرد.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به برگزاری جشن‌های مسجدی و اعزام مبلغه به ۳۰ مدرسه دخترانه وابسته گفت: در مدارس دخترانه نیز تبیین و ترویج دستاورد‌های انقلاب اسلامی از سوی مبلغه‌ها مدنظر قرار گرفته است ضمن اینکه تئاتر میدانی بنا به درخواست حوزه مقاومت بسیج ۲ شهری از سوی دبیرستان پسرانه ناب صالحین وابسته به حوزه اجرا می‌شود.

حجت الاسلام جزایری خاطرنشان کرد: تئاتر سابق بر آن در هفته بسیج با استقبال مواجه شد؛ از این رو برخی آیتم‌های مرتبط با انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم دوباره با حضور ۷۰ دانش آموز اجرا می‌شود.

وی بیان داشت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشن‌های خاصی در دبستان‌های وابسته به حوزه برگزار می‌شود./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات