۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۵۹۴۶۴۴

پیام تسلیت امام جمعه خرم آباد درپی درگذشت قائم مقام بنیاد مسکن لرستان

پیام تسلیت امام جمعه خرم آباد درپی درگذشت قائم مقام بنیاد مسکن لرستان
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام‌ صدری، قائم مقام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد در پیامی، درگذشت حجت‌الاسلام‌ سیدمحمد صدری، قائم مقام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان را تسلیت گفت.

در این پیام تسلیت آمده است: «درگذشت روحانی وارسته حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید‌ محمد صدری، قائم مقام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان موجب تأثر و تالم گردید.

تلاش‌های فرهنگی اجتماعی و تبلیغی ایشان در حوزه امیرالمومنین‌(ع) و اداره مهم‌ترین مسجد شهر و بنیاد مسکن برکسی پوشیده نیست.

این روحانی جلیل‌القدر همواره با عزت نفس ساده و با قناعت زندگی کرد و هرگز در دفاع از انقلاب و ولایت و رهبری کوتاهی نکرد.

اینجانب ضایعه درگذشت این عالم دینی را به عموم مردم ولایتمدار استان و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال صبر و اجر برای بازماندگان و علو درجات برای آن مرحوم مسئلت دارم».

حجت الاسلام سید‌محمد صدری، فرزند مرحوم آیت‌الله سیدیدالله صدری، مدیر حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد که امام جماعت مسجد حضرت صاحب‌الزمان‌(عج) را بر عهده داشت، امروز، سوم بهمن پس از تحمل یک دوره بیماری چشم از جهان فروبست./9451/د103/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات