۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵
کد خبر: ۵۹۴۷۲۰
نماینده مجلس:

بنیاد برکت به فکر توسعه زنجیره‌ای در خراسان جنوبی باشد

بنیاد برکت به فکر توسعه زنجیره‌ای در خراسان جنوبی باشد
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: بنیاد برکت باید به فکر توسعه زنجیره‌ای منطقه باشد نه توسعه موردی.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، نظر افضلی، نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی امشب در دیدار با رییس بنیاد برکت خراسان جنوبی اظهار داشت: در چند روز اخیر دیداری با جعفری، ریاست بنیاد برکت کشور در تهران در جهت پیگیری دستورات گرفته شده و طرح مسائل جدید انجام شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه ابتدا اقدامات بنیاد برکت در حوزه‌ انتخابیه در سال‌های اخیر مورد بررسی قرار گرفت، گفت: روند کاری بنیاد برکت در شهرستان‌های نهبندان و سربیشه متاسفانه به کندی پیش می‌رود.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی افزود: این روند کار پذیرفتنی نیست و باید بنیاد برکت به فکر توسعه زنجیره‌ای منطقه باشد نه توسعه موردی.

افضلی با بیان اینکه باید آبرسانی به روستای صولابست مورد پیگیری قرار بگیرد، تصریح کرد: برخی پروژه‌ها مورد مطالعه قرار گرفته اما هنوز عملیاتی نشده که امیدواریم این پروژه‌ها سریع‌تر عملیاتی شود.

وی ادامه داد: با توجه به اقدامات بنیاد برکت در اجرای پروژ‌ه‌های آبرسانی و نیاز مبرم منطقه به این عملیات از بنیاد برکت درخواست داریم که پروژه آبرسانی به روستاهای گزدز، کسراب، چاهخو، قنبر و معروفان و محدوده اطراف را برعهده گرفته تا از طریق احداث مجتمع آبرسانی شاهد رفع عطش این منطقه باشیم.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خشکسالی ۱۹ ساله حاکم بر استان و به ویژه حوزه انتخابیه، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بحران آب در شهرستان سربیشه بسیار جدی‌تر از هر نقطه‌ای در استان و حتی نهبندان است که باید از طریق احداث مجتمع‌های آبرسانی و تجمیع روستاها در این موضوع این مشکل حل شود./9314/پ203/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات