۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۵۹۴۸۲۴
آیت الله موسوی اصفهانی:

روحیه شهادت طلبی در جوانان تقویت شود + فیلم

روحیه شهادت طلبی در جوانان تقویت شود + فیلم
مدیر حوزه علمیه استان همدان گفت: ما از مسؤولان دولتی خواهش می کنیم ذائقه مردم را به شهادت طلبی تقویت کنند نه این که آن را تغییر دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه های علمیه استان همدان ظهر امروز در همایش طلایه ‌داران فاطمی که در حسینیه حضرت امام خمینی برگزار شد ضمن تبریک چهلین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: ادارات و نهادهای مختلف باید مردم عزیز را از دستاوردهای این چهار دهه آگاه بسازند.

وی افزود: اگر از من سوال شود مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی چه بوده است به حرکت دادن امت اسلامی به سوی پرودگار اشاره خواهم کرد.

آیت الله موسوی اصفهانی تصریح کرد: یکی از ویژگی های بارز انقلاب اسلامی حضور بی شمار جوانان در تمامی صحنه ها بوده است و لازم به ذکر است در تمامی این برنامه ها جوانان نقش اصلی را ایفا می کنند.

وی هشت هزار شهید همدان را تنها گوشه کوچکی از علاقه مردم ایران نسبت اسلام و انقلاب دانست و گفت: هزاران شهیدی که تقدیم اسلام شده است را تاکید بر ارادت و اعتقاد جوانان به نظام اسلامی و رهبر خودشان باید دانست.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری خطاب به مسؤولان تاکید کرد: امروز وظیفه ما آن است که این حرکت مردمی استکبار ستیزی را زنده نگه داریم و با افزایش بصیرت مردم به ویژه نسل جوانی که در آن ایام نبودند این راه را ادامه دهیم.

وی با بیان این که باید کاری کنیم که جوانان را به خدا پرستی برسانیم اظهار داشت: بعد از 14 قرن از صدر اسلام انقلاب اسلامی این هنر را داشت و دارد که با تربیت صحیح، جوانانش را امروز نیز به دفاع از حرم می فرستد.

وی یادآور شد: ما از مسؤولان دولتی خواهش می کنیم ذائقه مردم را به شهادت طلبی تقویت کنند نه به عکس از طریق یک سری برنامه های انحرافی آن را تغییر دهند.

آیت الله موسوی اصفهانی ادامه داد: متاسفانه شاهد آن هستیم که با یک سری برنامه های انحرافی ذائقه جوان شهادت طلب ما را به انس با موسیقی و کنسرت برنامه های دیگر تغییر می دهند.

وی در پایان تاکید کرد: حفظ این روحیه در بین جوانان یکی از وظایف روحانیان و مبلغان است از این رو باید برنامه های مدونی برای این منظور تبیین شود./979/پ210/ب1

تعداد بازدید : 2
ارسال نظرات