۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۵۹۴۸۲۸
انصاری:

ششمین همایش ملی قرآن عترت و سلامت در تهران برگزار می شود

ششمین همایش ملی قرآن عترت و سلامت در تهران برگزار می شود
عضو گروه قرآن، عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی با تأکید بر ضرورت تقویت اعتقادات دینی پزشکان، از برگزاری ششمین همایش ملی قرآن، عترت و سلامت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، هادی انصاری عضو گروه قرآن، عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی پیش از ظهر امروز در دیدار رییس و اعضای فرهنگستان علوم پزشکی با حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که فرهنگستان علوم پزشکی ایران در سراسر جهان بسیار کم نظیر است، گفت: نخبه های پزشکی کشور به صورت گلچین وارد این فرهنگستان می شوند و به فعالیت های خود ادامه می دهند.

وی با اشاره به اینکه 17 رشته در فرهنگستان علوم پزشکی وجود دارد، اظهار داشت: برای نخستین بار دو شاخه قرآن، عترت و سلامت و سلامت معنوی در این فرهنگستان تشکیل شده و تا کنون فعالیت های بسیاری در این عرصه ها داشته ایم.

انصاری از برگزاری ششمین همایش ملی قرآن، عترت و سلامت در تهران خبر داد و ابراز کرد: این همایش هفته آینده به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی و با حضور بیش از 800 چهره علمی پزشکی کشور در دو روز برگزار خواهد شد.

عضو گروه قرآن، عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی با تأکید بر ضرورت تقویت اعتقادات دینی پزشکان سراسر کشور خاطرنشان کرد: قصد ما از برگزاری همایش های ملی قرآن عترت و سلامت این بوده است که فرهنگ اهل بیت(ع) را در میان پزشکان کشور گسترش دهیم.

وی همچنین با اشاره به برگزاری ششمین همایش سلامت معنوی در قم یادآور شد: این همایش هر سال در قم انجام می شود و فعالان در این عرصه تا کنون توانسته اند نتایج بسیار خوبی را در این زمینه کسب کنند که ششمین دوره آن نیز در دوم اسفند ماه با حضور چهره های پزشک برجسته از سراسر کشور در قم برگزار خواهد شد./841/پ203/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3

 

حسین ثالث موید
ارسال نظرات