۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۵۹۴۸۹۴
آیت الله علم الهدی:

مسؤولان با سوء مدیریت به استکبار کمک می کنند

مسؤولان با سوء مدیریت به استکبار کمک می کنند
امام جمعه مشهد گفت: آن چه کشور امروز با آن روبرو است تحریم اقتصادی فقط نیست بلکه مشکل اصلی سوء مدیریت مسؤولان است که به کمک آمریکا رفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خرسان رضوی، امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه در حرم مطهر رضوی به سیره سیاسی حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره کرد و گفت: حضرت موقعیت شناس بود و تا پای جان ایستادگی کرد.

وی ایستادگی حضرت زهرا(س) در برابر دشمن تا پای جان را سیره سیاسی آن حضرت بیان و ابراز کرد: کفار حضرت زهرا(س) را تهدید کرده و در ادامه تهدید را عملی می کنند اما چون بنای مقابله با گفتمان است، این حضرت با همه خطرات مقالبه کرد و این مقاومت تا جایی ادامه یافت بچه ایشان را کشته و استخوان پهلویش را شکستند.

آیت الله علم الهدی در ادامه موقعیت جامعه امروز جمهوری اسلامی ایران را مشابه موقعیت حضرت فاطمه زهرا(س) بیان کرد و گفت: موقعیت امروز انقلاب مشابه زمان حضرت فاطمه(س) است و ما باید تا جایی که این حضرت ایستاد، در برابر دشمنان بایستیم.

امام جمعه مشهد با بیان این که امروز عزت ما بیشتر و عزلت دشمن بیشتر شده است، اظهار کرد: 40 سال است که جریان استکبار با ما مبارزه دارد و نتوانسته آفتی به جمهوری اسلامی ایران وارد کند، آمریکا به آخر خط رسیده است و اگر این دشمنی و شیطنت ها را بیشتر ادامه دهد، دچار فروپاشی می شود بنابراین همه این شیطنت ها و نابکاری ها را برای حفظ موجودیت خود و براندازی ما به کار می بندد.

وی افزود: ما باید تا جایی که حضرت فاطمه(س) ایستاد، مقاومت و ایستادگی کنیم و مسؤولان موظفند تا اسباب مقاومت مردم در برابر استکبار جهانی را فراهم کنند.

آیت الله علم الهدی به شگرد آمریکا برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران اشاره و ابراز کرد: آمریکا به این نتیجه رسیده است که برای رسیدن به اهداف خود باید مردم مشکل معیشتی پیدا کرده و مستأصل شوند و سفره دین داری از زیر پای مردم جمع شود.

مسؤولان با سوء مدیریت به استکبار چراغ سبز نشان می دهند

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با گلایه از سوء مدیریت مسؤولان، گفت: آن چه کشور امروز با آن روبرو است تحریم اقتصادی فقط نیست بلکه مشکل اصلی سوء مدیریت مسؤولان در داخل کشور است که به کمک آمریکا رفته است.

وی افزود: یک جریان امنیتی به‌کار افتاده‌ است که می‌گوید ما گوشت ۲۷ هزار تومانی وارد مشهد می‌کنیم تا با قیمت ۳۵ هزار تومان به دست مردم برسد، اما مردم گوشت 85 هزار تومانی را خریدای می کنند یا برای گوشت ارزان‌تر به صف‌های طولانی می‌روند، این چه مدیریتی است؟ ما راه چاره داریم، درست مدیریت کنید، نباید با سوء مدیریت مردم را مستأصل کنید.

آیت الله علم الهدی عنوان کرد: دشمن می‌خواهد دین را از مردم بگیرد، آن وقت یکی از مسؤولان می‌گوید چادر مهم نیست، در تمام مذاهب اسلامی یک فرقه نیست که بگوید حجاب واجب شرعی نیست، بی حجابی حرام شرعی است، ما شهید دادیم که منکر شرعی در کشور آزاد باشد؟ حرام خدا آزاد باشد؟ این چه حرفی است که شما مسؤول می زنی؟

امام جمعه مشهد با اشاره به آسیب های شبکه های اجتماعی، گفت: امروز شبکه های مجازی صدای همه از جمله خانواده های بی دین و لائیک را در آورده است و حال شما می گویید که از فیلتر کردن پشیمان هستید، پشیمانید چون درست و با عقیده فیلتر نکرده اید.

وی افزود: باید اول شبکه داخلی تقویت می شد و بعد فیلتر انجام می شد در حالی که 500 پهنه باند به شبکه فاسد خارجی داده و تنها 35 پهنه باند به شبکه داخلی دادید و بعد فیلتر کردید، معلوم است که مشکل حل نمی شود، می خواهید با این کارها به دشمن چراغ سبز نشان دهید؟

آیت الله علم الهدی ادامه داد: دشمن قدرتی ندارد و تحریم های آمریکا ما را مستأصل نمی کند، این سوء مدیریت ها ما را مستأصل می کند، وقتی مردم مستأصل شوند و ابزار مقاومت را مسؤولان در اختیار آن ها نگذارند، چه طور مقاومت فاطمی داشته باشد؟/864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات