۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۵۹۴۹۲۵

تجمع مردم و طلاب انقلابی قم در اعتراض به فشارها برای تصویب معاهدات استعماری

تجمع مردم و طلاب انقلابی قم در اعتراض به فشارها برای تصویب معاهدات استعماری
مردم و طلاب انقلابی و نمازگزاران جمعه شهر مقدس قم پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به فشارها برای تصویب کنوانسیون های استعماری در مصلای قدس تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مردم و طلاب انقلابی و نمازگزاران جمعه شهر مقدس قم پس از اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله اعرافی در اعتراض به فشارها برای تصویب کنوانسیون های استعماری در مصلای قدس تجمع کردند.

بر اساس این گزارش، حاضران در این نشست با سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا"،"مرگ بر انگلیس"،"مرگ بر اسرائیل" و شعارهای ضد استکباری تأکید کردند که سازش و کنار آمدن با زورگویی های استکبار جهانی دردی از ملت ایران دوا نخواهد کرد.

همچنین مردم و طلاب با در دست داشتن پلاکاردهایی از وعده های توخالی برخی مسؤولان برای رونق اقتصادی ابراز گله کردند و مشکلات امروز کشور به ویژه در عرصه معیشتی را نتیجه تفکرات مدیران و جریان غربگرای داخلی دانستند.

تجمع کنندگان همچنین با اشاره به تجربه برجام و گستاخ تر شدن دشمنان با وجود پایبندی ایران به تعهدات، از مسؤولان خواستند که از این تجربه تاریخی عبرت بگیرند و به جای اصرار بر امضای معاهدات خارجی که استقلال و اقتصاد کشور را نشانه گرفته با تکیه بر توان داخلی و اقتصاد مقاومتی مشکلات کشور را حل کنند.

مردم انقلابی قم خواستار هوشیاری رییس و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به کنوانسیون های استعماری شدند و تأکید کردند که پذیرش این کنوانسیون ها خسارات جبران ناپذیری برای کشور خواهد داشت.

حاضران در این تجمع با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تصریح کردند که دشمن در 40 سالگی انقلاب با کنوانسیون های بین المللی قصد نفوذ در کشور و تشدید فشارها بر مردم را دارد و مسؤولان باید با قوت در برابر خواسته های دشمن ایستادگی کنند.

حجت الاسلام ذوالنور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در جمع تجمع کنندگان حضور پیدا کرد و به ایراد سخنانی درباره عواقب پذیرش کنوانسیون های استعماری پرداخت.

محمد قمین
ارسال نظرات