۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۵۹۴۹۸۸
آیت الله مجتهد شبستری در گفت وگو با رسا خبر داد؛

رأی گیری درباره پالرمو به جلسه بعدی مجمع تشخیص مصلحت نظام موکول شد

رأی گیری درباره پالرمو به جلسه بعدی مجمع تشخیص مصلحت نظام موکول شد
عضو مجمع تشخیص مصلحت با اشاره به جزئیات جلسه امروز مجمع تشخیص درباره بررسی پالرمو، از موکول شدن رأی گیری درباره این لایحه به جلسه بعدی مجمع خبر داد.

آیت الله محسن مجتهد شبستری عضو مجمع تشحیص مصلحت نظام در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به جزئیات جلسه امروز مجمع تشخیص درباره بررسی معاهده پالرمو گفت: نظر به اینکه در جلسه امروز مهمانان زیادی حضور داشتند و پرسش و پاسخ ها در رابطه با این معاهده به درازا انجامید، وقت برای رأی گیری باقی نماند، از همین جهت این موضوع به جلسه بعدی مجمع موکول شد.

وی ادامه داد: از هم اکنون تا جلسه بعدی مجمع که حدوداً 15 روز ممکن است طول بکشد به بررسی دقیق موضوع پالرمو می پردازیم تا مجمع تشخیص بتواند به نتایج نهایی دست پیدا کند.

آیت الله مجتهد شبستری خاطرنشان کرد: وزیر امور خارجه، وزیر اقتصاد و دارایی، رییس بانک مرکزی و رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از جمله حاضران در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام بودند که به پرسش های اعضای مجمع پاسخ می دادند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: تا زمانی که بررسی های دقیق و نهایی صورت نگرفته است نمی توان در مورد فضای کلی مجمع درباره موافق یا مخالف بودن با معاهدات بین المللی قضاوت کرد؛ طبیعتاً عده ای موافق و عده ای دیگر مخالف با این قضیه هستند و با رأی گیری جلسه آینده مشخص خواهد شد که اکثریت با کدام گروه است./841/ت302/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
حسین ثالث موید
ارسال نظرات