۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۵۹۴۹۹۰
فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی:

صبر انقلابی را توسعه دهیم

صبر انقلابی را توسعه دهیم
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: انقلاب اسلامی برای به ثمر رسیدن هزینه‌های بسیاری داده و برای ماندن اسلام باید صبر انقلابی را توسعه دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ظهر امروز در همایش چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی برای ایام الله دهه فجر در استان تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان شده است، گفت: انقلاب اسلامی به جای جای دنیا صادر شده و دشمن از این موضوع عصبانی است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: انقلاب اسلامی برای به ثمر رسیدن هزینه‌های بسیاری داده و برای ماندن اسلام باید صبر انقلابی را توسعه دهیم و کارها به دست جوانان سپرده شود.

سردار قاسمی تصریح کرد: جوانان و نوجوانان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند و پرچم دار این پیروزی بودند اما دشمنان جوانان را مورد هدف خود قرار دادند و می‌خواهند جوانان از انقلاب جدا شوند.

وی ادامه داد: روحیه انقلابی گری و انقلابی ماندن مهم است و باید دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین شود و با ارائه خدمات خود دشمنان را ناامید کنیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: پاسداری سپاه باید به صورت غیر محافظه کارانه و انقلابی باشد و سپاه در تمام صحنه‌های انقلاب حضور دارد.

سردار قاسمی اظهار کرد: اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی باقی بماند باید رودربایستی‌ها را کنار بگذاریم و انقلابی جلو برویم و برای برگزاری باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کنیم./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات