۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷
کد خبر: ۵۹۵۰۰۱
حجت الاسلام امیدی:

چشم همه مظلومان عالم به انقلاب اسلامی است

چشم همه مظلومان عالم به انقلاب اسلامی است
استاد حوزه علمیه همدان گفت: نه تنها کشورهای مسلمان و آسیایی بلکه کشورهای آفریقایی و قاره های دیگر نیز به انقلاب اسلامی چشم دوخته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام علی امیدی از اساتید حوزه علمیه همدان ظهر امروز در جمع طلاب با اشاره به این که اگر انسان 40 روز کاری را با اخلاص انجام دهد آن حکمت از قلبش به زبانش جاری خواهد شد خاطرنشان کرد: انجام 40 روزه کاری سبب روشن شدن چشمه های حکمت خواهد بود.

وی به تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: از سال اول پیروزی انقلاب اسلامی دشمن در صدد از بین بردن این نظام بود و هیچ وقت فکر نمی کردند این نظام 40 سالگی خود را ببیند.

این کارشناس مذهبی افزود: سال گذشته دشمنان گفتند که نخواهیم گذاشت جمهوری اسلامی جشن 40 سالگی خود را جشن بگیرد اما به لطف خدا انقلاب 40 ساله شد و این ارزو را هم با خود به گور خواهند برد.

وی انقلاب را صحنه آزمایش های متعددی دانست و یادآور شد: در طول 40 سال گذشته افرادی را داشتیم که انقلابی دو آتشه بودند اما به دلیل نداشتن بصیرت امروز شاهد ریزش آن ها هستیم.

امام جمعه ازندریان تصریح کرد: انقلاب اسلامی همانند نهال نو پایی بود که از هر طرف دشمنان به آن هجوم می آوردند اما با اتکا به نیروهای خودی هر روز در حال رشد هستیم.

وی تاکید کرد: آن نهال نو پا امروز با گذشت 40 سال به درخت تنومندی تبدیل شده است که علیرغم مواجهه با سختی ها و تحت فشار بودن از داخل و از خارج به قدرتی مثال زدنی دست پیدا کرده است.

حجت الاسلام امیدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی الگوی کشورهای مظلوم جهان است اظهار داشت: نه تنها کشورهای مسلمان و آسیایی بلکه کشورهای آفریقایی و قاره های دیگر نیز به انقلاب اسلامی چشم دوخته اند و آزادی خودشان را مدیون این انقلاب هستند.

وی به نقش روحانیت در پیروزی انقلاب سلامی اشاره کرد و گفت: رهبری نظام که خود یک روحانی وارسته بود در جریان انقلاب پیش قدم شد و در نتیجه این کار، مردم به دلیل اعتقاد و باورشان به صحنه آمدند و به پشتوانه روحانیت باعث پیروزی انقلاب شدند./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات