۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۵۹۵۰۴۹
استاد مجمع قاریان کرمان:

دور کردن جوانان از دین مهمترین هدف دشمن در فضای مجازی است

دور کردن جوانان از دین مهمترین هدف دشمن در فضای مجازی است
حجت الاسلام ایرانمنش با اشاره به آلوده بودن فضای مجازی، گفت: یکی از اهداف دشمن در فضا‌های مجازی بدبین کردن مردم به واجبات دین اسلام است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام مجتبی ایرانمنش استاد مجمع قاریان استان کرمان امشب در مسجد صاحب الزمان(عج) کرمان، گفت: سبک شمردن نماز انسان را از خدا دور می کند.
 
حجت الاسلام ایرانمنش با اشاره به این که ادب در مقابل نماز را انسان باید سرلوحه خود قرار دهد، ابراز داشت: اهمیت دادن به نماز در قرآن و روایات نشان دهنده این است که انسان نباید در هیچ زمانی نماز را سبک بشمارد.
 
وی خاطرنشان کرد: نماز بر انسان‌ها در هیچ موقعی ساقط نمی‌شود و انسان باید در هر زمان و مکانی نماز را بخواند تا امر الهی را انجام دهد.
 
استاد مجمع قاریان کرمان با بیان این که تقوا داشتن انسان را در نماز کمک می‌کند، تصریح کرد: انسانی که در زندگی خود اهل گناه باشد، نمی‌تواند حضور قلب در نماز داشته باشد.
 
حجت الاسلام ایرانمنش ابراز داشت: نماز چهره شیطان را سیاه می‌کند و انسانی که در زندگی خود به نماز خود اهمیت دهد، زندگی شادی را نسبت به دیگران دارد.
 
وی با اشاره به این که دشمن به دنبال دور کردن جوانان از نماز است، بیان داشت: انسان زمانی که در زندگی نماز نخواند به دیگر واجبات هم اهمیت نمی‌دهد.
 
استاد مجمع قاریان کرمان اظهار داشت: فضای مجازی سبب شده که جوانان از مسجد و نماز دور شوند که یکی از اهداف دشمن در فضا‌های مجازی بدبین کردن مردم به واجبات دین اسلام است.
 
وی در پایان با اشاره به این که مردم به نماز جماعت اهمیت دهندد، گفت: نماز انسان را نورانی می‌کند و سبب می‌شود که زندگی شادی را در دنیا و آخرت داشته باشد./۹۷۰۷/پ310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات