۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۹
کد خبر: ۵۹۵۱۷۲
استاندار تهران:

وحدت بهترین راهکار حل مشکلات جامعه است

وحدت بهترین راهکار حل مشکلات جامعه است
استاندار تهران استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را ۳ رکن اصلی انقلاب برشمرد و گفت: در این برهه از زمان، وحدت بهترین راهکار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در همایش ملی رسانه، چهل سالگی انقلاب که امروز در مجموعه عصر انقلاب اسلامشهر برگزار شد، با بیان اینکه دشمنی‌های استکبار از ابتدای انقلاب با ما آغاز شد، گفت: هیچ زمانی در این مدت ۴۰ ساله انقلاب، ما از توطئه‌های دشمن به سرکردگی امریکا در امان نبودیم.

وی ادامه داد: تا امروز به برکت اندیشه‌های امام، رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و حمایت ملت ولایتمدار توانسته ایم بر تحریم‌های دشمن غلبه کنیم.

نماینده عالی دولت در استان تهران با بیان اینکه امروز ایجاد جنگ روانی از مهمترین برنامه‌های امریکا است، ابراز داشت: هد آمریکا از این جنگ، تزریق نا امیدی در جامعه و مأیوس کردن مردم از انقلاب است، البته مخالفت با آمریکا هم از اهداف راهبردی انقلاب اسلامی است.

وی مطرح کرد: دشمن تلاش دارد در ۱۹ بهمن همه معاندین نظام را جمع کند تا بتواند راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را تحت الشعاع قرار دهد، این در حالی است که راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال یک نه گفتن بزرگ به سیاست‌های آمریکا است.

این مقام مسؤول استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را ۳ رکن اصلی انقلاب برشمرد و افزود: در این برهه از زمان، وحدت بهترین راهکار است، البته منظور از وحدت این نیست که همه یک جور فکر کنند، یا هرچه مسؤولان گفتند بپذیریم، بلکه یعنی همه برای تحقق ارکان انقلاب تلاش کنند.

وی به اهمیت نقش رسانه در جامعه اشاره کرد و افزود: خبرنگاران درآگاهی بخشی جامعه و بیان نقاط قوت و ضعف مسؤولان نقش کم نظیری دارند، آنان در شفاف سازی و شفاف سازی و کاهش فساد نقش بسزایی دارند.

محسنی اضافه کرد: رسانه‌های ما در طول عمر انقلاب از رشد کیفی بالایی برخوردار بودند، امروز مسؤولان ما برای پیشرفت در حرکتشان نیاز به یک تلنگر‌هایی دارند که این از وظایف رسانه‌ها است که با این تلنگر‌ها از تصمیمات غلط مسؤولین بپرهیزند چرا هیچ اقدامی از چشمان خبرنگار پنهان نمی‌ماند.

وی تصریح کرد: باید با برنامه ریزی صحیح شرایطی را فراهم آوریم تا کار خبرنگاری با کیفیت‌تر از قبل شود و مشکلات آنان حل شود.

استاندار تهران در پایان برقراری عدالت را اهم اهداف دولت دانست و بیان کرد: هرگاه بتوانیم گرفتاری مردم را حل کنیم، آنگاه می‌توانیم مدعی شویم که عدالت را برقرار کرده ایم./804/پ203/ب1

ارسال نظرات