۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۱
کد خبر: ۵۹۵۱۹۶
دبیر سوگواره شعر فاطمی اعلام کرد؛

جزییات سوگواره شعر فاطمی "محبوبه خدا"

جزییات سوگواره شعر فاطمی
شرافت خبر داد: سوگواره شعر فاطمی "محبوبه خدا" با حضور آیت الله فاضل لنکرانی و محمدعلی مجاهدی در قم برگزار می شود.

سید محمدجواد شرافت، دبیر برگزاری برنامه انقلاب فاطمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به جزییات سوگواره شعر فاطمی اظهار داشت: مراسمی با عنوان "محبوبه خدا" در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) قم برگزار می‌شود.

دبیر برگزاری برنامه انقلاب فاطمی ادامه داد: در این برنامه شعرای آیینی همچون محمدعلی مجاهدی، جواد محمدزمانی، سیدمهدی حسینی، محمدرضا طهماسبی، احمد بابایی، سیدمحمدجواد شرافت و سید حمیدرضا برقعی حضور دارند.

وی اضافه کرد: نجم الدین شریعتی در سوگواره شعر فاطمی به اجرا و حاج محمدرضا طاهری و حسین طاهری به مداحی و مرثیه‌سرایی می‌پردازند.

شرافت درباره سخنران برنامه "محبوبه خدا" مطرح کرد: آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی در برنامه سوگواره شعر فاطمی سخنرانی می‌کند.

وی در ادامه به زمان این برنامه اشاره کرد و گفت: این سوگواره چهارشنبه شب دهم بهمن‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا در سالن اجتماعات مرکز فقهی ائمه اطهار برگزار می‌شود.

دبیر برگزاری برنامه انقلاب فاطمی با اشاره به برگزاری سوگواره شعر فاطمی در سال‌های گذشته خاطرنشان کرد: هرساله که این برنامه برگزار شده، استقبال خوبی نیز از آن صورت گرفته است.

وی درباره هدف برگزاری شب شعر فاطمی اظهار داشت: دوستان شاعر به خصوص سیدحمیدرضا برقعی نیت کرده‌اند که هرساله شب شعر فاطمی را برگزار کنند که در سال‌های ابتدایی زیرنظر فرهنگ و ارشاد اسلامی و در ادامه به صورت مستقل و مردمی برگزار شده است.

شرافت با بیان این که امسال هفتمین سال است که شب شعر فاطمی به صورت مردمی برگزار می‌شود، گفت: مخاطبان اصلی جلسه معمولا طلاب، بچه‌های هیأتی و عموم علاقه‌مندان به شعر هستند./876/ت302/س

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 8
مهدی شاهی
ارسال نظرات