۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲
کد خبر: ۵۹۵۲۸۵
رییس دبیرخانه ستاد عالی کنگره فرهنگی و هنری سپاه خبر داد؛

نمایش توانمندهای سپاه در عرصه فرهنگی و هنری 

نمایش توانمندهای سپاه در عرصه فرهنگی و هنری 
رییس دبیرخانه ستاد عالی کنگره فرهنگی و هنری سپاه از معرفی و نمایش توانمندی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه فرهنگی و هنری خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سرهنگ علیرضا رجبی، رییس دبیرخانه ستاد عالی کنگره فرهنگی و هنری سپاه امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در تبریز با بیان اینکه در کنگره فرهنگ و هنر سپاه ۳۰ داور برجسته حضور دارند، داشت: با توجه به این که در برگزاری این کنگره به دنبال افزایش سطح کیفی آثار بودیم بنابراین ارسال آثار را به حداکثر دو اثر در هر 10 محور محدود کردیم که در این زمینه در هر بخش 3 نفر داور وجود دارد. 
 
وی با بیان این که افراد شرکت کننده در بخش های مختلف این جشنواره فرهنگی هنری جزء پرسنل سازمانی سپاه هستند، افزود: ۷۵۱ کارکن رسمی برادر حدود هزار و 888 اثر و ۲۷ خواهر ۵۸ اثر به دبیرخانه ارسال کرده اند. 
 
رجبی با اشاره به مشارکت مطلوب سربازان در این کنگره، ادامه داد: ۱۱۵ سرباز 145 اثر را به دبیرخانه ارسال کرده اند. 
 
رییس دبیرخانه ستاد عالی کنگره فرهنگی و هنری سپاه با اشاره به ۳ بخش هنرهای تجسمی، نمایشی و حوزه شاعران اظهار کرد: در بخش هنرهای تجسمی حوزه کاریکاتور، عکاسی، پوستر و نقاشی ۲۹۱ پاسدار، ۶۸۱ اثر و در بخش شعر ۱۷۳ پاسدار ۳۰۳ شعر را به دبیرخانه ارسال کرده اند. 
 
رجبی ادامه داد: در بخش هنرهای نمایشی در حوزه تک خوانی سرود ۵۸ پاسدار خواننده ۷۹ اثر موسیقایی تولید کردند. در بخش سرودهای جمع خوانی ۱۴۱ نفر شامل 16 گروه سرود ۲۰ اثر تولید و ارسال شده است.  
 
رییس دبیرخانه ستاد عالی کنگره فرهنگی و هنری سپاه با بیان این که باید همواره روحیه حماسی و انقلابی در جامعه ترویج شود، گفت: نمایشگاه از روز دهم بهمن در پارک موزه دفاع مقدس همراه با کنگره و همایش رونمایی خواهد شد. 
 
وی با بیان این که با برگزاری این مراسم تبریز شاهد رونمایی از چهره های فرهنگی و هنری سپاه خواهد بود، افزود: مراسم اختتامیه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود که در واقع نمایش توانمندی پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه فرهنگی و هنری خواهد بود./935/پ203/ب1
مرتضی شفیعی
ارسال نظرات