۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۵۹۵۴۳۹
طرفی خبر داد؛

توزیع ۲۵۰ بخاری بین خانواده‌های تحت تکفل مؤسسه خیریه فاطمه الزهرا خوزستان

توزیع ۲۵۰ بخاری بین خانواده‌های تحت تکفل مؤسسه خیریه فاطمه الزهرا خوزستان
طرفی از توزیع ۲۵۰ عدد بخاری طی دو مرحله زمانی برای خانواده‌های تحت تکفل مؤسسه خیریه فاطمه الزهرای خوزستان خبر داد.
حمید طرفی، مدیر مؤسسه خیریه فاطمه الزهرای خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به سرما و بارندگی‌ها در خوزستان عنوان داشت: بسیاری از خانواده‌های تحت تکفل مؤسسه فاقد وسایل گرمایشی هستند؛ از این رو مؤسسه با همکاری خیران و مؤمنان و حجت السلام محمد محمودی، مؤسسه خیریه اقدام به تهیه وسایل گرمایشی کرد.

مدیر مؤسسه خیریه فاطمه الزهرای خوزستان خاطرنشان کرد: مؤسسه همه ساله در فصل زمستان وسایل گرمایشی (بخاری) را به مقدار کمک‌های صورت گرفته تهیه می‌کند و امسال نیز ۲۵۰ عدد بخاری در میان خانواده‌های تحت تکفل مؤسسه توزیع می‌شود.

طرفی با بیان اینکه در مرحله اول ۱۵۰ بخاری تهیه شدند، افزود: پس از توزیع، ۱۰۰ بخاری دیگر را نیز در میان نیازمندان توزیع خواهیم کرد که به علت کمبود جا برای نگهداری فعلا نتوانستیم آن‌ها را بخریم هر چند که هزینه از سوی خیران پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه هر بخاری به مبلغ ۳۴۰ هزار تومان تهیه شدند، ادامه داد: این تعداد بخاری در ۱۱ منطقه حاشیه‌ای اهواز و شهر‌های سوسنگرد، هویزه، حمیدیه، کارون، شادگان و باوی توزیع خواهند شد.

مدیر مؤسسه خیریه فاطمه الزهرای خوزستان با بیان اینکه سال گذشته پتو به تعداد ۸۰۰ عدد تخته در میان خانواده‌های تحت پوشش توزیع شد، گفت: روز پنج شنبه (۱۱ بهمن ماه) توزیع سبد ارزاق ماهیانه در میان هزار خانوار در ۱۱ منطقه حاشیه‌ای اهواز و شهرستان‌های سوسنگرد، هویزه، حمیدیه، کارون، شادگان و باوی صورت خواهد گرفت.

طرفی در پایان برگزاری مراسم ازدواج گروهی برای ۳۰ زوج، ساخت نمازخانه و تجهیز آزمایشگاه مدرسه دخترانه الهدی در منطقه ملاشیه اهواز و دیدار با علما را از جمله برنامه‌های صورت گرفته مؤسسه در نیمه دوم سال جاری برشمرد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات