۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۵۹۵۵۱۱
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خبر داد؛

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در بیش از 100 نقطه خراسان جنوبی

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در بیش از 100 نقطه خراسان جنوبی
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال در بیش از 100 نقطه استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد ملایی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: دشمنان همواره درصدد بودند که دستاوردهای عظیم نظام را تغییر دهند و نواقص را در کشور برجسته کنند.

وی گفت: آن‌ها می‌خواستند مردم را از نظام اسلامی جدا کنند و با تحریم و جنگ‌ها می‌خواهند انقلاب را به زانو درآورند و نظام را از پشتوانه‌های مردمی خالی کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با شعار «افتخار به گذشته و امید به آینده» در بیش از 120 نقطه از بخش‌ها، روستاها و شهرهای استان تشکیل شده است.

حجت الاسلام ملایی با بیان اینکه 2 هزار و 500 عنوان برنامه همزمان ایام دهه فجر در استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: همچنین حدود یک هزار و 56 برنامه عمرانی با اعتباری بالغ بر 4 هزار و 879 میلیارد ریال در استان انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در مجموع 3 هزار و 556 عنوان برنامه در استان اجرا می‌شود، ادامه داد: برگزاری غبارروبی گلزار شهدا، سلسله همایش‌های تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، کارگاه آموزشی تبیین دستاوردها، مسابقات مختلف ورزشی، قرآنی و ورزشی، محفل انس با قرآن، اجتماع فاطمیون، اعزام روحانیون به روستاها، جشنواره‌های مختلف فرهنگی، علمی و قرآنی، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، دیدار با خانواده شهدا و مراسم نورافشانی از جمله این برنامه‌ها است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مهمانی لاله‌ها روز 18 بهمن ماه در بیش از 460 گلزار شهدای استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ملایی با بیان اینکه همچنین مراسم 12 بهمن در بیش از 30 نقطه استان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: زنگ انقلاب در 2 هزار و 700 مدرسه استان نواخته خواهد شد.

وی از برگزاری 100 یادواره شهدا در استان خبر داد و افزود: احیای شعائر دینی و مناسبت‌های مذهبی یکی از بزرگترین افتخارات جمهوری اسلامی ایران است بنابراین از 17 تا 21 بهمن ماه باید از برگزاری جشن و اقداماتی که مخالف شئون عزادار و ایام حسن و اندوه است، پرهیز شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال در بیش از 100 نقطه استان برگزار خواهد شد./9314/پ203/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات