۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶
کد خبر: ۵۹۵۵۲۸
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطرح کرد؛

تاثیر حضور ملت در راهپیمایی و ناکام ماندن تحریم‌های دشمن + فیلم

تاثیر حضور ملت در راهپیمایی و ناکام ماندن تحریم‌های دشمن + فیلم
سردار شریف گفت: حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌تواند تاثیر قابل توجهی در فرآیند امیدآفرینی برای مردم و ناکام گذاشتن طراحی های دشمن داشته باشد.

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: یکی از مولفه های قدرت‌ جمهوری اسلامی حضور میدانی و باطراوت و شاداب ملت ما در صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی است.

وی افزود: این حضورهای متراکم و معنادار حتماً در محاسبات دشمن تغییراتی را ایجاد می‌کند؛ یکی از راهکارهایی که دشمن را در حوزه اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران که معیشت و رفاه مردم را هدف قرار داده، به چالش می‌کشد و آنها را متزلزل می‌کند، حضور متراکم و انبوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن است که تاثیر قابل توجهی بر تصمیمات دشمن در عدم تداوم تحریم ها و طراحی های جدید دارد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه اظهار داشت: بدون شک در کنار گلایه های مردم از بعضی کارکردهای مسؤولان در بخش های مختلف، وفاداری ملت ما به آرمان های انقلاب اسلامی، تدابیر امام راحل و فرامین مقام معظم رهبری یک امر بدیهی و ثابت شده است.

وی در ادامه بیان داشت: قطعاً در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ نیز شاهد حضور معنادار ملت شریف ایران خواهیم بود و این حضور حتماً می‌تواند تاثیر قابل توجهی در فرآیند امیدآفرینی برای مردم و ناکام گذاشتن طراحی های دشمن داشته باشد.

سردار رمضان شریف در ادامه افزود: طبیعی است روحانیت به خاطر جایگاهی که نزد ملت ایران، سهمی که در پیروزی انقلاب اسلامی و حضور در عرصه های مختلف دارد می‌تواند برای نسل جدید که بخش قابل توجهی از آنها دوران مبارزه روحانیت با رژیم ستمشاهی و جنگ تحمیلی را ندیده است دستاوردهای انقلاب اسلامی، پیشرفت های آن، افشای چهره رژیم منحوس گذشته را تشریح کند.

وی افزود: روحانیت از منابر، محافل و مجالسی که در اختیار دارد برای تبیین این دستاوردها با نگاهی هوشمندانه و علمی با آمارهای مستدل و منطقی بهره بگیرد؛ ان شاءالله از این طریق نیز برای نسل جدید و آینده امیدآفرین باشند.

سردار رمضان شریف در پایان خاطرنشان کرد: اگر این دستاوردها هوشمندانه به نسل جدید انتقال یابد، با توجه به درایت جوانان فهیم و باهوش ایرانی، می‌توانیم آنها را ادامه دهنده راه شهدا بدانیم و در عرصه رویارویی عملیات روانی و رسانه ای مانند سایر عرصه ها موفق عمل کنیم./۹۶۹/ت302/ب1

تعداد بازدید : 2

محمدرضا محمودخانی
ارسال نظرات