۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۵۹۵۵۹۵
حجت الاسلام خدیوی خبر داد؛

اعزام 16 کاروان عتبات عالیات دانشگاهی از آذربایجان‌شرقی

اعزام 16 کاروان عتبات عالیات دانشگاهی از آذربایجان‌شرقی
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های استان آذربایجان شرقی گفت: همزمان با بیستمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات، 16 کاروان عازم کشور عراق می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی خدیوی، مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های استان آذربایجان شرقی عصر امروز در همایش دانشگاهیان زائر عتبات عالیات در تبریز به ارایه گزارشی از نام‌نویسی دانشجویان، اساتید و دانشگاهیان استان برای حضور در سفر معنوی عتبات عالیات پرداخت و اظهار داشت: 1700 نفر از دانشگاهیان آذربایجان شرقی برای اعزام به سفر عتبالت عالیات نام‌نویسی کردند.

وی با بیان این‌که از این تعداد حدود 600 نفر به این سفر نورانی اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: این تعداد زائر از استان آذربایجان شرقی در قالب 16 کاروان که 12 کاروان آن به صورت هوایی و 4 کاروان به صورت زمین اعزام خواهد شد که برای تمامی کاروان‌ها برنامه‌های آموزشی، تربیتی، کارگاهی پیش‌بینی شده است.

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های استان آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود ارتقای سطح آگاهی و معرفت دانشگاهیان نسبت به سفر عتبات را از جمله اهداف این همایش دانست و افزود: گسترش کاروان‌های دانشجویی به مقصد عتبات عالیات همواره با برکات معنوی بسیاری همراه است.

حجت الاسلام خدیوی با اشاره به این‌که تمامی کاروان‌های اعزامی با حضور روحانیان و مبلغان حوزوی همراه خواهد بود، تصریح کرد: مبلغان حوزوی در کنار پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی، در معرفی اماکن متبرکه، برگزاری مراسم های معنوی و سخنرانی های مذهبی فعال خواهند بود.

گفتنی است، این همایش با حضور رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور همراه بود./935/ت303/ب1

مرتضی شفیعی
ارسال نظرات