۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۵۹۵۸۶۲
استاندار همدان:

رمز موفقیت نظام اسلامی وحدت مردم و مسؤولان است + فیلم

رمز موفقیت نظام اسلامی وحدت مردم و مسؤولان است + فیلم
مهندس شاهرخی گفت: رمز موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران وحدت و همبستگی بین مردم و مسؤولان بوده و هست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، سید سعید شاهرخی استاندار همدان ظهر امروز در دیدار مدیران استان با نماینده ولی فقیه در استان همدان ضمن گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: رمز موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران وحدت و همبستگی بین مردم و مسؤولان بوده و هست.

وی افزود: مطرح کردن شعار افتخار به گذشته و امید به آینده در امسال انتخاب بجا و درستی بوده است که نشان از افتخار آفرینی ملت ایران در این چهل سال دارد.

شاهرخی به نقشه های دشمن از شروع انقلاب اشاره کرد و گفت: دشمن با استفاده از ابزار تبلیغی خود به دنبال ایجاد ناامیدی و القای یاس در بین مردم است اما به حمدالله مردم با بصیرت ایران اسلامی با هوشیاری این توطئه ها را خنثی ساخته اند.

وی تصریح کرد: همه رسانه ها و تریبون های داخلی امروز سنگین ترین وظیفه را بر عهده دارند و باید با استفاده از امکانات موجود مردم را از اهداف دشمن و نقشه های شومشان آکاه سازند.

استاندار همدان خاطر نشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است و مهم ترین دلیل عصبانیت دشمن به خاطر پیشرفت های نظام است که در این مدت با وجود همه تحریم ها و محدودیت ها به وقوع پیوسته است.

وی وحدت در استان همدان را مثال زدنی عنوان کرد و تاکید کرد: امروز استان همدان در مسیر پیشرفت قرار گرفته است و این مهم نیز به دلیل وحدت و همدلی استان به وجود آمده است که محور این وحدت بی نظیر آیت الله محمدی نماینده حضرت آقا در استان همدان است./979/پ203/ب1

تعداد بازدید : 9
هادی شاملو
ارسال نظرات