۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۳
کد خبر: ۵۹۵۹۲۲
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران:

فضای مجازی، فضای نفوذ دشمن به ذهن جوانان شده است

فضای مجازی، فضای نفوذ دشمن به ذهن جوانان شده است
سردار ناظری فضای مجازی را یکی از راه‌های نفوذ به ذهن جوانان دانست و گفت: پلیس تمام تلاش خود را برای فرهنگسازی با اثرات سوء فضای مجازی می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران شنبه در ویژه برنامه ۴۰سالگی انقلاب اسلامی که در آموزشگاه حضرت زهرا (س) پیشوا برگزار شد با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی، گفت: برای رسیدن به اینجا شهدای زیادی از جمله دانش آموزان بسیاری تقدیم انقلاب شده است.

وی ادامه داد: امروز در زمینه علمی ما رتبه شانزدهم را در جهان داریم در صورتی که در قبل از انقلاب ما فقط در چند علوم پایه دانش آموز داشتیم، امروز با وجود همه محدودیت‌ها و تحریم‌ها در رتبه بندی کیفیت مقالات علمی رتبه ۲۱ جهان را به دست آورده ایم و شاهد عدالت آموزشی در کشور هستیم.

این مقام مسؤول با تأکید بر پیشرفت در همه زمینه‌های علمی بعد از انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: در گذشته برای دختران و مستضعفان محدودیت تحصیلی وجود داشت، ولی امروز بر خلاف گذشته دختران گوی سبقت را از پسران و برخی از دانش اموزان مناطق محروم گوی سبقت را از دانش اموزان مناطق شهری گرفته اند.

ناظری خطاب به دانش آموزان، مطرح کرد: امروز با کوشش شما، پشتیبانی خانواده‌ها و رهنمود‌های رهبری به این پیشرفت‌های علمی دست یافته ایم که لزوم صیانت از این افتخارات وظیفه شما را مضاعف کرده است.

وی با اشاره به جنگ گذشته و امروز، تصریح کرد: امروز دشمن با شگرد جنگ نرم می خواهد به مقابله با انقلاب اسلامی بپردازد، در این جنگ دانش آموزان همچون رزمندگان جنگ سخت، سربازان این جبهه هستند و باید در برابر دشمن ایستادگی کنند و از مسیر حق منحرف نشوند.

فرمانده پلیس شرق تهران فضای مجازی را یکی از راه‌های نفوذ دشمن در ذهن نوجوانان و جوانان دانست و خاطرنشان کرد: همکاران من در پلیس فتا تمام تلاش خود را برای فرهنگسازی و آموزش برای مقابله با اثرات سوء فضای مجازی می‌کنند.

وی در پایان دهه فجر را بهترین زمان تببین دستاوردهای انقلاب اسلامی و بیان رشادت های جوانان انقلابی دانست و افزود: امنیت امروز ما حاصل جانفشانی بسیاری از جوانان و پرداخت هزینه های گوناگون است./۸۰۴/پ203/ب1

ارسال نظرات