۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۵۹۵۹۷۸
معاون فرهنگی تبلیغات لرستان:

خون شهدا در راه دفاع از ارزش ها، صیانت از انقلاب است

خون شهدا در راه دفاع از ارزش ها، صیانت از انقلاب است
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: خون شهدا در مرزهای داخلی و خارجی و در دفاع از ارزش های دینی و انقلابی همان راه صیانت از انقلاب است.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با دهه فجر بیان کرد: این تقارن مبارکی است تا ارزش ها و آرمان های انقلاب و ارزش های دینی را به خوبی تبیین و بازگو کرد.

وی افزود: انقلاب با نام و یاد حضرت زهرا(س) و از سوی فرزند حضرت زهرا(س) شکل گرفت و با همراهی همه حوزه های علمیه شاهد به ثمر نشستن پیروزی انقلاب اسلامی بودیم و امروز نیز به رهبری رهبر فرزانه انقلاب و تبعیت از ایشان راه امام ادامه دارد.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به اینکه نقش ولایت فقیه در شکل گیری، تثبیت و صدور انقلاب بر کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: امروز ماندگاری انقلاب اهداف اولیه را می طلبد، از زمانی که مردم با توکل بر خدا و تکیه بر روحانیت و توسل به ائمه (ع)حرکت کردند، ماندند و در پیروزی انقلاب موفق شدند و امروز همین مردم با تبعیت از ولایت فقیه در تداوم انقلاب نقش افرین هستند.

وی عنوان کرد: به تعبیر امام راحل در هیچ عصری مردم به این شکل نبودند، مردم با حضور خود انقلاب را تضمین و تثبیت کردند، از هر قشری برای ماندگاری انقلاب شهید داشتیم و تا به امروز این درخت تنومند انقلاب نیاز به خون دارد و بقای انقلاب را تضمین می کند.

معاون تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: شاهد هستیم که جوانان انقلاب امروز نیز برای تداوم انقلاب در مرزها و حتی خارج از مرزها در راه دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب خون خود را فدا می کنند تا درخت انقلاب همواره تنومندتر شود.

وی در ادامه اظهار داشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب جوانان ما اگر پیشرو نباشند جامانده تر از جوانان دوران انقلاب نخواهند بود و همواره مدافع احکام و ارزش های انقلاب هستند.

حجت الاسلام غلامی بیان کرد: صدور انقلاب محدود به جغرافیای ایران نبود و اگر شهدایی همچون احمدی روشن را در مرزهای خود داشتیم، شهدای دیگری نیز در خارج از مرزها برای حمایت از حریم دین و دین داری رفتند و جان خود را فدا کردند و این همان صیانت از انقلاب و آرمان های والای آن است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان عنوان کرد: امروز نیز به کوری چشم دشمنان و ناامیدی و یأس آنان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را با همین مردم و جوانان انقلابی جشن می گیریم./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات