۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۷
کد خبر: ۵۹۶۰۴۲

تخفیف ویژه برای «بررسی مشکلات انقلاب اسلامی ایران»

تخفیف ویژه برای «بررسی مشکلات انقلاب اسلامی ایران»
انتشارات امیرالمؤمنین کتاب «بررسی مشکلات انقلاب اسلامی ایران» را به مناسبت ایام‌الله فجر، با تخفیف 30درصد عرضه می‌کند.
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مناشر انتشارات امیرالمؤمنین کتاب «بررسی مشکلات انقلاب اسلامی ایران» را به مناسبت ایام‌الله فجر، با تخفیف ۳۰ درصد عرضه می‌کند.
کتاب «بررسی مشکلات انقلاب اسلامی ایران» از جمله تألیفات مرحوم استاد محمد دشتی، مترجم شهیر نهج البلاغه است که از سوی انتشارات امیرالمؤمنین منتشر شده است. استاد دشتی با توجه به تجربیات عملی در قبل و پس از انقلاب اسلامی ایران و پس از برگزاری بسیار زیاد جلسات گفتگو و مناظره با احزاب و گروه‌های مختلف و رصد هوشمندانۀ انقلاب‌های دنیا با تیزبینی خواننده را ابتدا با نهضت‌های اصیل و وابسته آشنا کرده و سپس با بیان انواع مشکلات انقلاب اسلامی و نقش امداد‌های الهی در کمک‌رسانی به انقلاب‌هایی که برای خدا شکل می‌گیرند به بررسی راهکار‌های مناسب برای حل آن مشکلات می‌پردازند، به گونه‌ای که این حقیقت به زیبایی در دل خواننده نقش می‌بندد که برای حل هر مشکلی با توکل به خداوند توانا راه حلی وجود دارد فقط باید آن‌ها را آموخت و به کار بست.
مهم‌ترین عناوین و مطالب این کتاب عبارت‌اند از:مشکل احزاب سیاسی مزاحم، مشکلات فراوان حاکمیت حق، مشکلات برخورد صحیح با مخالفان، خط تصفیه و رسالت تزکیه، مشکل هجوم نظامی، انقلاب اصیل و مشکل گزینه‌های روی میز، بررسی مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها، اقتصاد یا حربۀ استعمارگران.
انتشارات امیرالمؤمنین به‌مناسبت ایام‌الله دهۀ فجر این کتاب را با تخفیف ۳۰% به مخاطبان خود عرضه می‌کند. علاقه‌مندان برای تهیۀ این کتاب می‌توانند با شمارۀ ۰۹۱۲۱۵۳۶۱۸۲ تماس گرفته و یا به نشانی قم، خیابان معلم غربی، کوچۀ ۱۶، پلاک ۵، مؤسسۀ فرهنگی انتشاراتی امیرالمؤمنین (ع) مراجعه کنند. /۹۲۵/د 102/ش
ارسال نظرات