۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۵۹۶۰۹۷
با تقدیر از افراد برگزیده؛

آیین دانش آموختگی طلاب مجتمع آموزش عالی امام خمینی برگزار شد

آیین دانش آموختگی طلاب مجتمع آموزش عالی امام خمینی برگزار شد
مراسم دانش آموختگی و تجلیل از افراد برگزیده مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) با سخنرانی رییس جامعه المصطفی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین فارغ التحصیلی دانش آموختگان مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) جامعه المصطفی العالمیه امروز در سالن قدس این مجتمع برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی رییس جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به انقلاب اسلامی به عنوان فرهنگی تمدن ساز در سراسر جهان تأکید کرد که دانش آموختگان این مرکز این فرهنگ را نشر خواهند داد.

وی با اشاره به تلاش مستکبران عالم برای شکست انقلاب اسلامی گفت: قدرت های مسلط دنیا و فرهنگ و تمدن های سیطره دار بر عالم نمی توانستند ظهور یک فرهنگی که داعیه دار یک تمدن و الگوی جدید برای بشر دارد را تحمل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی عضو هیأت علمی المصطفی که به عنوان سخنران دیگر این مراسم حضور داشت، با اشاره به وضعیت نامطلوب برخی از کشورها از نظر امکان تبلیغ دین گفت: دانش پژوهان المصطفی برای موفقیت در این مسیر باید استقامت داشته باشند.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام محسن قنبری معاون ارتباطات و بین الملل المصطفی با اشاره به این که صرف استاد محوری در آموزش کارساز نیست از تلفیق دو رویکرد استاد و طلبه در المصطفی در راستای فرایند یادگیری خبرداد.

در ادامه حجت الاسلام خیری معاون ارتباطات و بین الملل مجتمع امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: ما در اردیبهشت ماه امسال 70 نفر را بدرقه راه کردیم و این تعداد به کشورهای خودشان برای احیای امر اهل بیت(ع) و تبلیغ دین اعزام شدند و تا پایان نیم سال اول سال جاری نیز 60 نفر دیگر به این تعداد اضافه شدند.

دکتر سهیل اسعد مبلغ آرژانتینی و دانش آموخته دکتر فلسفه و عرفان اسلامی از دانشگاه جامع المصطفی(ص) به نمایندگی از طلاب المصطفی در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت و بر ضرورت کیفی سازی فعالیت های آموزشی و پژوهشی این مرکز تأکید کرد.

در پایان این مراسم از 10نفر از دانش آموختگان برتر مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) در مقاطع مختلف تقدیر به عمل آمد.

در این بخش حجج اسلام و آقایان محمد بشریف، شبیر مهرشا، محمدعسکری و حیدرالحسن در مقطع دکتری، برکت الله، عادل حسن، محمدرضا عمرانی و ظاهر یوسفی در مقطع کارشناسی ارشد و قاسم باموا و مختار محمد در دوره کارشناسی جوایز نقدی خود را از دست رییس المصطفی دریافت کردند.

همچنین در جنب این مراسم نمایشگاهی با عنوان «انقلاب فاطمی» نیز برپا شده بود./1330/پ203/ج

ارسال نظرات