۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۵۹۶۱۶۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

انقلاب اسلامی ایران توسعه دهنده قرآن در عالم است

انقلاب اسلامی ایران توسعه دهنده قرآن در عالم است
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: انقلاب اسلامی ایران احیاگر مکتب نورانی ائمه اطهار(ع) و توسعه دهنده قرآن در عالم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی امشب در اولین مراسم تکریم چهره‌های قرآنی استان اظهار داشت: قرآن مسیر هدایت را به بشریت نشان می‌دهد و انسان‌ها را از خواب غفلت بیدار می‌کند.

وی با بیان اینکه قرآن یک کتاب جهل زدایی و شفای تمام بیماری‌ها است، گفت: همچنین قرآن نجات دهنده انسان‌ها از فتنه‌ها و شفاعت کننده انسان‌ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه قرآن عامل آرامش در جامعه بشریت است، افزود: این کتاب عظیم قرآن به زودی اثرات خود را در سراسر عالم به جا می‌گذارد و جهان مدار خواهد شد.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران احیاگر مکتب نورانی ائمه اطهار(ع) و توسعه دهنده قرآن در عالم است و همه در عالم تحت لوای قرآن جمع می‌شوند.

وی با بیان اینکه پیامبران کاشفان قرآن بودند، ادامه داد: قرآن بهترین غذا روح بشر است و کشف حقایق قرآن به آسانی برای ما آسان نیست و باید تلاش لازم را انجام دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: وقتی به حقایق قرآن دست می‌یابیم که قرآن از زبان پیامبران بشنویم و به دنبال تفسیر آن باشیم.

حجت الاسلام رضایی اظهار کرد: باید افزون بر قرائت و خواندن قرآن باید به آن عمل کرد و اگر هر علمی را بدانیم و به آن عمل نکنیم فایده‌ای ندارد.

وی افزود: تعلیم، آشنایی، مفاهیم، تدبر و حفظ و تفسیر قرآن از وظایف روحانیون است و امروز می‌توانیم بیشتر از این در حوزه قرآن خدمت کنیم./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات