۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۵۹۶۱۸۱
حجت الاسلام تقویان:

حوزه های علمیه مسؤول پاسداری ایمان جامعه اسلامی هستند

حوزه های علمیه مسؤول پاسداری ایمان جامعه اسلامی هستند
رییس تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا به نقش حوزه و حوزویان در بصیرت بخشی جامعه اشاره کرد و گفت: حوزه های علمیه مسؤول پاسداری ایمان جامعه اسلامی هستند.

حجت‌ الاسلام محمد رضا تقویان، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بر نقش و وظیفه حوزه های علمیه در ترویج فرهنگ اسلامی در سطح جامعه تأکید کرد.

وی با اشاره به ظرفیت حوزه در تربیت طلاب انقلابی و کارآمد افزود: برای ایجاد آگاهی در جامعه نیازمند حضور افراد الهی هستیم و از جمله وظایف حوزه‌های علمیه تربیت افراد الهی به جامعه برای هدایت است.

حجت الاسلام تقویان خاطرنشان کرد: حوزه‌ های علمیه وظیفه سنگینی در قبال جامعه خود پیدا کرده اند زیرا باید این انقلاب در مسیر اسلام هدایت شود و نیازمند این خواهد بود که حوزه و روحانیون از جامعه مراقبت لازم را به عمل آورند.

وی خاطر نشان کرد: حوزه های علمیه و محیط های روحانی ما مسؤول پاسداری ایمان جامعه اسلامی، دفاع از اصول و فروع دین مقدس اسلام از دیدگاه مذهب شیعه، تعلیم و تبلیغ آنها و عهده دار پاسخگویی به نیازهای مذهبی مردم هستند.

رییس تبلیغات اسلامی ازنا با گرامیداشت ایام دهه فجر اظهار داشت: امروز چهل سالگی انقلاب را جشن می گیریم و مسؤولیت خطیری در راستای بیان دستاوردهای انقلاب در این سال ها بر دوش داریم.

وی با اشاره به توطئه های دشمن که در طول سال های عمر انقلاب از هر دسیسه ای برای ضربه زدن به نظام اسلامی اقدام کرده است، یادآور شد: همه این هجمه ها و توطئه ها در سایه بصیرت بخشی و هوشیاری مردم خنثی شده است.

حجت الاسلام تقویان عنوان کرد: حوزه علمیه و حوزیان در طول این سال ها در زمینه بصیرت بخشی در جامعه و مقابله با توطئه های دشمنان انقلاب نقش آفرینی کرده اند و امروز در این زمینه همواره مسؤولیت سنگینی بر دوش دارند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات