۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۹۶۱۸۷
با همکاری معاونت تهذیب مدرسه امام صادق آبادان؛

دستاورد‌های انقلاب اسلامی در فاطمیه دوم تبیین می‌شود

دستاورد‌های انقلاب اسلامی در فاطمیه دوم تبیین می‌شود
حجت الاسلام منزوی از تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی با همکاری معاونت تهذیب مدرسه امام صادق آبادان در فاطمیه دوم خبر داد.
حجت الاسلام سید نورالدین منزوی، معاون تهذیب حوزه امام صادق (ع) آبادان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از اقامه عزای حضرت صدیقه کبری (س) در فاطمیه دوم خبر داد و گفت: این مراسم به مدت پنج شب بوده که در این مدت از محضر حجت الاسلام طهماسبی، معاون پژوهش مرکز علمی کاربردی حوزه‌های علمیه بهره خواهیم برد.

معاون تهذیب حوزه امام صادق (ع) آبادان با بیان اینکه مراسمات از فرداشب ساعت ۲۰ در حوزه علمیه آبادان و با حضور هیئات مذهبی شهرستان آغاز خواهد شد، افزود: در ادامه بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی از سوی آقای دکتر خلیلی، صورت خواهد گرفت.

این مقام مسؤول ادامه داد: مداحان به ترتیب شب اول تا پنجم کربلایی سعید تقی زاده، طه عسکراوی، پرویز خردمند و حسین تیرانداز خواهند بود.

حجت الاسلام منزوی به برگزاری جلسه اخلاق ویژه طلاب سطح یک با حضور استاد اخلاق، حجت الاسلام استاد جوشقانیان در هفته‌های گذشته اشاره کرد و افزود: در عین حال سلسله جلسات اخلاق با موضوع راه و رسم بندگی ویژه همه طلاب سطح یک و سطح عالی از سوی معاونت و برگزاری حلقه‌های تربیتی ویژه طلاب سطح یک توسط اساتید سطح عالی حوزه  در دستور کار قرار دارد.

معاون تهذیب حوزه امام صادق (ع) آبادان همچنین به برگزاری مسابقه مقاله نویسی با موضوعات اخلاقی و تربیتی در آذرماه اشاره کرد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات