۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۵۹۶۱۹۱

تئاتر اتاق بازجویی، در مدرسه علمیه امام رضا اجرا می شود

تئاتر اتاق بازجویی، در مدرسه علمیه امام رضا اجرا می شود
به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گروه فرهنگی هنری رضوان تئاتری با عنوان اتاق بازجویی در مدرسه علمیه امام رضا(ع) اجرا می کند.

حجت الاسلام ذاکر کارشناس آموزش مدرسه علمیه امام رضا(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با عرض تبریک به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گروه فرهنگی هنری رضوان در مدرسه علمیه امام رضا(ع) تئاتری با عنوان اتاق بازجویی اجرا می کنند.

وی افزود: امسال متفاوت از سال‌های پیش، برگزاری چنین برنامه ای یک کار جدید در مدرسه علمیه امام رضا(ع) به شمار می رود که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تئاتری با هنرنمایی گروه رضوان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ذاکر با بیان اینکه تئاتر اتاق بازجویی اشاره به جریان ساواک دارد، ابراز کرد: این ویژه برنامه راس ساعت دو بعد از ظهر 16 بهمن ماه در مدرسه علمیه امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.

کارشناس آموزش مدرسه علمیه امام رضا(ع) در پایان خاطرنشان کرد: برای تماشای این تئاتر از تمامی مدارس استان تهران دعوت به عمل آمده تا در صورت تمایل برای مشاهده این برنامه در مدرسه حضور یابند./813/ت303/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات