۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۵۹۶۱۹۳
جانشین سپاه انصارالحسین همدان تاکید کرد؛

لزوم استفاده از ظرفیت های داخلی برای حل مشکلات کشور

لزوم استفاده از ظرفیت های داخلی برای حل مشکلات کشور
سردار فرجی گفت: امید داشتن به حل مشکلات از سوی دشمن یک توهم بزرگ است چرا که چاره حل مشکلات تنها در استفاده از ظرفیت های داخلی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان سردار مهدی فرجی جانشین سپاه انصارالحسین (ع) شب گذشته در جمع بسیجیان همدانی شرایط جمهوری اسلامی ایران را در وضع مطلوبی در جهان توصیف کرد و گفت: مشکلات امروز دلیلش مدیریت های اشتباهی است که شاهد آن هستیم.

وی افزود: این آمریکا است که با جمهوری اسلامی مخالف است و هر روز به دنبال پیاده کردن نقشه های شوم خود است اما جمهوری اسلامی با قدرت به راه خود ادامه می دهد و نگرانی از جهت دشمن نداریم.

جانشین سپاه انصارالحسین (ع) با بیان اینکه اگر دشمن ملت ایران را هدف گرفته است نشان از ذلت آنها است اظهار داشت: زمانی که رئیس جمهور آمریکا می گوید می‌خواهم آمریکا را بزرگ کنم این بدان معنی است که مردم ایران آمریکا را تحقیر کرده‌اند.

وی ترامپ را یک قمار باز حرفه ای خواند و تاکید کرد: در آمریکایی که با یک ماه تعطیلی دولت مردم بشقاب به دست به دنبال غذا بودند چه طور می تواند ادعا کدخدایی داشته باشد.

سردار فرجی  یادآور شد: امید داشتن به حل مشکلات از سوی دشمن یک توهم بزرگ است چرا که چاره حل مشکلات تنها در استفاده از ظرفیت های داخلی است.

وی با اشاره به این که حل مشکلات معیشتی مردم از مهم ترین موضوعات کشور است تصریح کرد: دشمن به دنبال از بین بردن معیشت و آرامش مردم است.

سردار فرجی به نقشه های شوم استکبار و آل سعود برای مقابله با انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن در موضوع گرانی گوشت با تزریق مبلغ دو میلیارد دلار در شهرهای مرزی عراق گوسفند مولد کشور را با قیمت های بالا در حال خریدن هستند.

جانشین سپاه انصارالحسین (ع) تاکید کرد: دشمن به دنبال زمین گیر کردن ما است بنابراین وظیفه امروز ما این است که با افزایش بصیرت خود نگذاریم که گرانی ها ما را فریب دهد./979/پ203/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات