۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۵۹۶۲۳۹
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

بیکاری و گرانی اجناس نتیجه ناکارآمدی مسؤولان است

بیکاری و گرانی اجناس نتیجه ناکارآمدی مسؤولان است
امام جمعه بیرجند با بیان اینکه معوق ماندن حقوق کارگران، بیکاری و گرانی اجناس از ناکارآمدی مسؤولان است، گفت: حقوق معوقه کارگران مورد پیگیری قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها علی رغم وجود تحریم‌ها، بی نظیر بوده است.

وی با بیان اینکه دشمنان در دهه‌های اخیر با انواع تحریم‌ها، موانع بسیاری را برای کشور ایجاد کردند، گفت: معوق ماندن حقوق کارگران، بیکاری و گرانی اجناس از ناکارآمدی مسؤولان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ذخایر معدنی در کشور مهم‌ترین مسأله است که باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: خراسان جنوبی ظرفیت معدنی خوبی دارد و استخراج معادن در این استان انجام می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: متاسفانه سهم مردم از سود استخراج این معادن تنها گردوخاک و سروصدای ماشین‌ها است.

وی ادامه داد: مسأله صنایع تبدیلی و فرآوری یکی از ضروریات است اما متاسفانه معادن در استان به صورت خام بهره برداری و صادر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم استعدادهای مردم را شکوفا و به مرحله عمل برسانیم باید برای ظرفیت‌های آینده استان طرح داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: باید حقوق معوقه کارگران مورد پیگیری قرار گیرد و امروز بسیاری از کارگران در استان بیکار هستند و عده‌ای دیگر نیز شرایط به مراتب بدتری از بیکاران دارند چرا که جرأت اعتراض نسبت به حقوق‌های معوقه خود ندارند./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات