۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱
کد خبر: ۵۹۶۳۲۷
از سوی حجت الاسلام ارزانی؛

بازی فکری «هدیه تولد 40 ‌سالگی» با عنوان «رساندن پرچم» رونمایی شد + فیلم

بازی فکری «هدیه تولد 40 ‌سالگی» با عنوان «رساندن پرچم» رونمایی شد + فیلم
بازی فکری «هدیه تولد 40 ‌سالگی» با عنوان «رساندن پرچم» از سوی حجت الاسلام ارزانی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌ الاسلام حبیب‌رضا ارزانی دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، عصر امروز در مراسم رونمایی از بازی فکری «هدیه تولد ۴۰ سالگی» که در همین ستاد برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی به عنوان شاخص‌ترین پدیده عصر حاضر یاد می شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی سال 57 به رهبری امام راحل و حضور مردم به پیروزی رسید و امسال افتخار ما این است که چهل سالگی انقلاب را جشن می گیریم بنابراین لازم است از این هدیه ارزشمند الهی به خوبی صیانت کنیم.

حجت‌ الاسلام ارزانی با بیان اینکه کارهای شاخص فرهنگی خوبی از سوی نهادهای فرهنگی و سازمان‌های مختلف به مناسبت 40 ‌سالگی انقلاب اسلامی تولید شده است، اظهار داشت: همچنین ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کارهای شاخص فرهنگی دیگری در سطح مساجد کشور انجام و در معرض بازدید گذاشته است.

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور درباره «هدیه  تولد 40 سالگی» بیان داشت: این اقدام به صورت خاص مربوط به 40 سالگی انقلاب اسلامی می شوند و ارتباط خاصی با نسل نوجوان دارد و چون تربیت کودک و نوجوان و توجه به خانواده از مهم‌ترین اولویت‌های کانون فرهنگی و هنری مساجد به شمار می رود بر همین اساس کارهای فاخر از سوی ستاد مورد حمایت قرار می گیرند.

وی افزود: بر همین اساس به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مرکز فرهنگی و هنری شهید چمران اصفهان با حمایت ستاد عالی کانون‌های مساجد بازی فکری با عنوان «رساندن پرچم» «هدیه تولد 40 ‌سالگی» برای رنج سنی کودک و نوجوان تولید کرد.

حجت‌ الاسلام ارزانی با استناد به کلام رهبر معظم انقلاب مبنی براینکه باید به اسباب بازی و بازی فکری قشر کودک و نوجوان توجه ویژه شود، خاطرنشان کرد: توجه به تربیت نسل آینده بسیار حائز اهمیت است بر همین اساس ما نیز در این راستا از کارهای فاخر فرهنگی حمایت می کنیم.

در ادامه محمدحسن زمانی مدیر مرکز فرهنگی شهید چمران اصفهان گفت: ما باید برای نسل آینده با ایده های نو تولیدات ارزشمند و جدیدی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه عنوان این بازی رساندن پرچم است، ادامه داد: در این بازی ساده چهار نفر از اعضای خانواده می توانند شرکت داشته باشند و شاهد چند اتفاق فرهنگی همچون رسیدن انقلاب اسلامی به انقلاب جهانی امام زمان(عج)، حضور و نقش جبهه مقاومت حزب الله و ... باشند تا از طریق این بازی نسل کودک و نوجوان شاهد ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی باشند.

زمانی هدف از تولید بازی فکری رساندن پرچم را معرفی انقلاب اسلامی بیان کرد و اظهار داشت: مهمترین محور این بازی رساندن پرچم انقلاب اسلامی به دستان مبارک امام زمان(عج) است.

یادآور می شود در پایان این نشست از بازی فکری هدیه تولد 40 سالگی با عنوان رساندن پرچم «هدیه تولد 40 ‌سالگی» از سوی حجت الاسلام ارزانی رونمایی شد./813/پ202/ب1

تعداد بازدید : 10
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات