۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۵۹۶۴۳۲
مدیر حوزه های علمیه:

تبلیغ بین الملل حوزه راه اندازی می شود

تبلیغ بین الملل حوزه راه اندازی می شود
آیت الله اعرافی تبلیغ در عرصه بین الملل را از برنامه های حوزه دانست و از مرکز امور بین الملل خواست با هماهنگی معاونت تبلیغ آن را راه اندازی کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، هفتمین جلسه شورای تخصصی تبلیغ با حضور مدیر حوزه های علمیه آیت الله اعرافی، حجت الاسلام و المسلمین نبوی معاون تبلیغ و امور فرهنگی و دیگر اعضای این شورا برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مدیر حوزه های علمیه بر اهمیت «تبلیغ دین» در دنیای کنونی تأکید کرد و گفت: اهتمام به امر تبلیغ باید به مثابه روح و جان مایه همه کارها در حوزه باشد و بایستی روح تبلیغ در همه برنامه ها تجلی یابد.

وی در ادامه ضمن تأکید بر نقش ستادی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه در امور تبلیغی کشور بیان داشت: بایستی نقش ستادی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی در کنار صیانت و توسعه کارهای صفی حفظ شود و این معاونت تلاش حداکثری در مسیر تعالی تبلیغ دین، را ادامه دهد.

مدیر حوزه های علمیه راه اندازی تبلیغ بین الملل را نیز از برنامه های مد نظر حوزه های علمیه دانست و افزود: مرکز امور بین الملل حوزه با هماهنگی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی، تبلیغ دین در عرصۀ بین الملل را راه اندازی نماید.

در ادامه این جلسه معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه حجت الاسلام و المسلمین نبوی ضمن تشکر از اهتمام مدیر حوزه های علمیه به امر تبلیغ، خواستار این نکته شد که در سفرهای استانی مدیر حوزه های علمیه، جلسه ای با حضور مبلّغان هجرت بلندمدت، مبلّغان مدارس امین و طلاب فعال در طرح بیّنات، برگزار شود.

جلسات شورای تخصصی تبلیغ که به صورت ماهانه برگزار می گردد، ضمن بررسی مشکلات و راهکارهای برون رفت از آن در عرصه تبلیغ، برخی از طرح ها و پیشنهادات معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه را نیز مورد بررسی و تصویب خواهی قرار می‌دهد./1324/د102/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات