۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹
کد خبر: ۵۹۶۴۶۸
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

عظمت انقلاب اسلامی دنیا را به لرزه در آورده است

عظمت انقلاب اسلامی دنیا را به لرزه در آورده است
عضو شورای حوزه علمیه مازندران استقلال و آزادی را از جمله مهم ترین شاخصه های انقلاب دانست و گفت: عظمت انقلاب اسلامی دنیا را به لرزه در آورده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و مذهبی شهرستان نکا با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، انقلاب را نعمتی الهی برای ملت ایران دانست و گفت: خداوند متعال یک نعمت بزرگی را به ملت ایران هدیه داد که این خود وظیفه ما را سنگین کرده است.
 
وی با بیان این که امروز وظیفه آحاد جامعه در جهت حفظ این امانت الهی بسیار مهم و حائز اهمیت است، افزود: باید ضمن حفظ این امانت الهی در جهت انتقال گفتمان انقلاب به سایر ملت‌ها نیز تلاش کنیم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران پس از گذشت سال‌ها اسارت و وابستگی به برکت انقلاب اسلامی آزادانه و در کمال استقلال زندگی می‌کنند، بیان داشت: استقلال و آزادی بزرگترین نعمت انقلاب اسلامی برای ملت ایران اسلامی بوده است.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که رژیم سابق در همه امور وابسته به غرب بود و بدون نظر آن‌ها هیچ اقدامی انجام نمی‌داد، خاطرنشان کرد: هیچ چیزی ذلت بارتر از وابستگی و سلطه یک ملت نخواهد بود.
 
حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که ملت ایران اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) و وحدت خود رژیم پهلوی را سرنگون کردند، تصریح کرد: خوشبختانه امروز به برکت انقلاب اسلامی کشورمان در بسیاری از امور خودکفا است و ملت ایران طعم شیرین استقلال را چهل سال است که می‌چشند.
 
مسؤول مدرسه علمیه مسجد جامع نکا در ادامه سخنان خود از ایام دهه فجر به معنی واقعی کلمه به عنوان یوم الله معرفی کرد و گفت: ملت بزرگ ایران با عمل به ارزش‌های والای دینی و انسانی امروز به عنوان الگویی بارز در جهان مورد توجه سایر ملت‌ها قرار دارند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، انتقال آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب به نسل‌های دیگر را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت‌های موجود به منظور تبیین و تقویت آرمان‌های اصیل انقلاب در جامعه به ویژه در میان نسل جوان بهره گرفته شود.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با تأکید بر این که عظمت انقلاب اسلامی دنیا را به لرزه در آورده است، بیان داشت: دشمنان این انقلاب چهل سال است که همه توان سیاسی، نظامی، فرهنگی و اقتصادی خود را به کار گرفته اند تا مانع از پیشرفت این نظام اسلامی شوند، اما در سایه بصیرت و حضور مردم همه توطئه‌های دشمنان خنثی شده است.
 
حجت الاسلام لائینی، انقلاب اسلامی را ادامه نهضت انبیای الهی دانست و خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران در سایه انقلاب اسلامی به کشوری مقتدر و قدرتمند در عرصه‌های مختلف تبدیل شده است./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات