۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۵۹۶۴۷۴
مجلس خبرگان رهبری:

مردم با حضور آگاهانه در صحنه اجازه نمی دهند که دشمن به اهداف شوم خود برسد

مردم با حضور آگاهانه در صحنه اجازه نمی دهند که دشمن به اهداف شوم خود برسد
مجلس خبرگان با صدور بیانیه ای با گرامیداشت 40 سالگی انقلاب و تأکید بر دستاوردهای انقلاب، از اقشار مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای با گرامیداشت 40 سالگی انقلاب اسلامی و تأکید بر دستاوردهای انقلاب اسلامی از اقشار مختلف مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:                                

بسم الله الرحمن الرحیم

چهار دهه تلاش گسترده نظام اسلامى در بسط و گسترش آرمان هاى دينى و تعميق اصول اسلامى در اين كشور و برقرارى عدالت اجتماعى در عرصه هاى مختلف و رشد و شكوفايى و بالندگى علمى و صنعتى و فن آورى و ساير اقدامات اصلاحى و خدمات شايسته، كارنامه اى درخشان برای نظام اسلامی ایران فراهم آورده است.

بی شک امروز تلاش برای استمرار انقلاب اسلامی و حرکت درمسیر تحقق اهداف مقدس انقلاب اسلامی ایران، باید در قالب "تبیین دستاوردهای مادی و معنوی" این انقلاب بزرگ، توسط خواص و نخبگان از طرق مختلف صورت پذیرد؛ یکی از مهمترین شاخصهای توفیق انقلاب اسلامی در این چهار دهه، ظهور و بروز روحیه شهادت طلبی و حضور پررنگ و معنادار نسل های اول و دوم و سوم و چهارم انقلاب در عرصه های حضور آگاهانه است.

امروز پس از گذشت 40 سال از عمر پربرکت این انقلاب عظیم، تمام محاسبات سیاسی جهان تحت الشعاع سیاست های انقلاب اسلامی قرار گرفته است و روند سیر انقلاب اسلامی این را ثابت کرده که هر چیزی را که ملت ایران، اراده کرده و به دنبال آن بوده، محقق شده است.

این در حالی است که آمریکا و همه قدرتهای دنیا معتقد بودند که حکومت اسلامی، محدود خواهد بود و پس از یکی دو سال نابود می‌شود و 40 سال است با همین اشتباه محاسباتی، تلاش کردند تا این حکومت را بشکنند، ولی موفق نشدند و این حکومت به یک الگوی موفق برای دیگر ملت‌های مسلمان مبدل گردید؛ زیرا بنیانگذار کبیر این انقلاب اسلامی فرمودند ما می‌توانیم قدرت آمریکا و اسرائیل را بشکنیم و ما واقعاً در این 40 سال توانستیم قله های افتخار و شکوه را در بسیاری از عرصه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی درنوردیم.

ما با اعتقاد به شعار «ما می‌توانیم» توانستیم انقلاب را به پیروزی رسانیم و نظام اسلامی را تشکیل دهیم و با توکل به خدا و تکیه بر توان داخلی، خواهیم توانست تمدن سازی اسلامی را محقق نماییم ان شاءالله «وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّه الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ».

مجلس خبرگان رهبری، با گرامیداشت 40سالگی انقلاب اسلامی که رنگ و بوی فاطمی دارد، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت صدیقه طاهره «سلام الله علیها» و تجدید میثاق با بنیانگذار انقلاب اسلامی ومقام معظم رهبری، بر حضور آگاهانه، منسجم و پرشور اقشار مردم شریف در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن که امسال از اهمیت و ویژگی بیشتری برخوردار است، فراخوانده و تأکید می کند از آنجا که حضور مردم، نشان وحدت و قدرت عظيم نظام اسلامى و نماد استحكام پايه هاى مردمى اين حكومت است ملت رشید ایران در مسير پاسدارى و صيانت از ارزش هاى انقلاب اسلامى، اجازه نخواهد داد دشمن با تزریق یأس و نا امیدی در جامعه به اهداف شوم خود دست یابد «نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِيبٌ».

مجلس خبرگان رهبری

محمد قمین
ارسال نظرات