۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۵۹۶۴۷۵
آیت الله شاهچراغی در دیدار وزیر ارتباطات:

سطوح مدیریتی کشور نیازمند روحیه و خلاقیت جوانان در کنار مدیران باتجربه است

سطوح مدیریتی کشور نیازمند روحیه و خلاقیت جوانان در کنار مدیران باتجربه است
نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار وزیر جوان دولت، گفت: سطوح مدیریتی کشور نیازمند روحیه و خلاقیت جوانان در کنار استفاده از تجارب مدیران باتجربه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از سمنان، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دومین روز از سفر خود به استان سمنان با حضور در دفتر آیت الله سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان با وی دیدار و گفت و گو کرد.

آیت الله شاهچراغی در این نشست با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی مدون جهت ایجاد اشتغال برای نسل جوان به عنوان یکی از مهمترین خواسته های مردم، اظهار داشت: جوانان به عنوان بازوان اصلی رشد و توسعه کشور امروز با مشکلات فراوانی در حوزه اقتصاد و اشتغال مواجه هستند که باید به آنها کمک کرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تربیت نسل جوان، انقلابی، تحصیل کرده، متدین و مؤمن را از برکات انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: انتخاب و حضور یکی از جوانان دهه شصت کشورمان در کابینه دولت گواهی بر این مهم است که در سایه اعتماد به جوانان حاصل شده است.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه سطوح مدیریتی کشور و استان سمنان نیازمند روحیه و خلاقیت جوانان در کنار مدیران باتجربه برای پیشبرد بهتر امور است؛ بر لزوم واگذاری برخی مشاغل و مسئولیت ها به جوانان توانمند تأکید کرد./979/پ203/ب1

جواد رمضانیان
ارسال نظرات