۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۵۹۶۵۸۸

دعوت حوزه خواهران از مردم برای خلق حماسه ای دیگر در 22 بهمن

دعوت حوزه خواهران از مردم برای خلق حماسه ای دیگر در 22 بهمن
مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به مناسبت ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در بیانیه ای همگان را به حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بیست و دوم بهمن، در حکم عید غدیر است؛ زیرا در آن روز بود که نعمت ولایت، اتمام نعمت و تکمیل نعمت الهی، برای ملت ایران صورت عملی و تحقق خارجی گرفت. مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) نقطه عطفی در تاریخ ایران عزیز است، انقلابی که ستم و زبونی را از کشور زدود و فرصت را برای اجرای فرامین الهی در همه شئون جامعه فراهم کرد.

ایام‌الله فجر مقطعی ماندگار در تاریخ ملت بصیر و دین باور ایران از انقلاب اسلامی است، فجر امید و افتخار در بهمن ۱۳۵۷ با ایثارخون شهدا و مجاهدت‌های کم نظیر مردم سلحشور که به نام خدا برخاستند، وزیدن گرفت.

تردیدی نیست این نهضت بزرگ مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشات گرفته از قیام عاشورا و حمایت مستضعفان و مظلومان و افق پیش روی آن رؤیت خورشید مهدوی(عج) است.

سران استکبار و در راس آن شیطان بزرگ آمریکا از شروع نهضت بزرگ انقلاب اسلامی ایران با توطُئه‌های گوناگون از جمله ترور، تحمیل 8 سال جنگ، تحریم‌های ظالمانه و دیگر دسیسه ها سعی کردند از حرکت و پیشرفت انقلاب اسلامی جلوگیری کنند اما حضور همیشه مردم در صحنه‌ها با اتحاد و یکپارچگی زیر سایه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) همواره دشمنان را مایوس کرده است.

ملت عزيز و سربلند ايران اسلامي در طول چهار دهه، پنجه در پنجه دشمنان انقلاب مقاومت کرده و با حضور در صحنه‌هاي مختلف سياسي و اجتماعي، وفاداري و پايبندي خويش را به آرمان‌ها و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي را نشان داده‌ و حمایت‌‌کرده‌اند، مردم در دفاع از اين ارزش‌ها تا پاي جان ايستاده‌ و با وجود مشکلات و کارشکنی‌های فراوان دشمنان همچنان از شرف و کرامتی که انقلاب اسلامی به آن‌ها داده پاسداری می‌کنند، بی‌تردید ۲۲ بهمن امسال شاهد حضور بانشاط و امیدوار مردم انقلابی عزیز در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه خواهیم بود تا بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار وارد کنند.

هم‌زمانی دهه فجر با ایام فاطمیه فرصتی مغتنم برای یادآوری اشتراک فرزندان اهل‌بیت(ع) و همه آزادگان با فداکاری حضرت‌ فاطمه(س) در دفاع از خط مستقیم انقلاب اسلامی خواهد بود.

حوزه‌های علمیه خواهران ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر همگام با ملت شریف و بصیر ایران با راهپیمائی  ۲۲ بهمن بار دیگر یاد و خاطره امام خمینی‌(ره) و شهیدان گرانقدر را گرامی داشته و با بیعت مجدد با ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، باشکوه‌ وپرشور در راهپیمایی این یوم الله شرکت خواهد نمود./829/د101/ج

محمد مهدی مرادی
ارسال نظرات