۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۵۹۶۶۷۱
معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج:

مدیران جهادی نیاز امروز کشور است

مدیران جهادی نیاز امروز کشور است
سردار آبنوش گفت: حل مشکلات موجود تنها به وسیله مدیرانی محقق خواهد شد که با روحیه جهادی و سالم وارد کار شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، سردار سالار آبنوش معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج شب گذشته در یادوارده شهدا منطقه حیدره همدان ضمن تبریک به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی در طول این چهل سال دارای دستاورد های بسیاری بوده است که باید ان ها را به اطلاع همه برسانیم.

وی افزود: این دستاوردها به اندازه ای مهم بوده است که دشمنان چشم دیدن آن را ندارند و به دنبال برانداری نظام به وسیله جنگ روانی و اقتصادی می باشند.

سردار آبنوش با بیان این که هر جا به توانمندی های خودی متکی بودیم پیروز شدیم اظهار داشت: تنها هفت کشور در جهان دارای فناوری هسته ای هستند که دیگر کشور ها را هم از به دست اوردن این علم محروم می سازند اما ایران اسلامی با اتکا به توانمدی های خود و به همت دانشمندان بومی به انرژی صلح آمیز هسته ای دست یافته است.

وی یادآور شد: یکی دیگر از علومی که به دستان پرتوان دانشمندان جوان کشور به ان دست پیدا کردیم موضوع ماهواره ها است که بودن این قدرت چشمان دشمن را کور کرده است.

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج تاکید کرد: باید بدانید موفقیت در این جایگاه های مختلف تماما توسط نیروهای داخلی و از بین جوانان اهل دعا، متدین و بسیجی بوده است.

وی دستیابی به دانش استفاده از نانو را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی بر شمرد و گفت: حدود 30 استاد دانشگاه آمریکا به دولت آمریکا در نامه ای اعلام کردند چه طور ایران را تهدید می کنید در حالی که آن ها در علم نانو از ما جلو زده اند.

سردار آبنوش تصریح کرد: از روز اول انقلاب تا به حال دشمن توانایی دیدن رشد نظام مقدس جمهوری اسلامی را نداشته و ندارد و می‌داند که اگر این حرکت ادامه دار باشد در آینده عبارت مقدس لااله الّا اللّه، محمّد رسول اللّه، علی ولی اللّه در سراسر جهان همه گیر خواهد شد.

وی با بیان این که باید برای مردم رفاه ایجاد کنیم تاکید کرد: افراد مخلص و توانمندی هم چون شهید همدانی و قاسم سلیمانی که نیروهای رهبر معظم انقلاب هستند باید اقتصاد ایران را در دست گیرند تا حوزه اقتصاد هم مانند موضوعات و قسمت های دیگر پیشرفت کند.

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج در پایان یادآور شد: حل مشکلات موجود تنها به وسیله مدیرانی محقق خواهد شد که با روحیه جهادی و سالم وارد کار شوند./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات