۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۵۹۶۸۳۵
حاجی دلیگانی:

حضور مردم در 22 بهمن مسؤولان ناکارآمد کشور را شرمنده می کند

حضور مردم در 22 بهمن مسؤولان ناکارآمد کشور را شرمنده می کند
نماینده مجلس با تأکید بر لزوم حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور مردم در این راهپیمایی نشانگر علاقه آنها به انقلاب اسلامی است.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گوهر دین را نخستین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی گوهر دین را در جامعه نهادینه کرده و آن را به عنوان مترقی ترین برنامه زندگی بشری مطرح کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در سایه دین، مردم سالاری دینی را برای کشور به ارمغان آورد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی سبب شد تا ساختار و پایه های حکومت و نظام بر مبنای دین و آموزه های وحیانی پایه ریزی شود.

حاجی دلیگانی «استقلال کشور» را یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی خواند و عنوان کرد: پیش از انقلاب غربی ها برای ملت ایران تصمیم می گرفتند و مردم ما برای تعیین سرنوشت خود هیچگونه نقشی نداشتند، اما در حال حاضر مردم شریف ایران به واسطه انقلاب اسلامی برای آینده خودشان مستقلانه تصمیم می گیرند.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز این مردم هستند که نمایندگان خود را در بخش های مختلفی همچون ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و شوراهای شهر و یا روستا انتخاب می کنند و این مهم نقشی است که انقلاب برای مردم فراهم آورد.

وی «رهبری الهی» را یکی از گوهرهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: رهبری الهی در انقلاب اسلامی با یک نماد مترقی به نام ولایت فقیه بعد از 1400 سال جایگاه خود را در عرصه حکومتداری نشان داد.

حاجی دلیگانی تأکید کرد: ما در طول 40 سالی که از انقلاب اسلامی می گذرد همواره شاهد بوده ایم که هرجا جریان انقلابی حضور داشته در آن بخش علیرغم همه تنگناها و تحریم هایی که از سوی قدرت های استعماری علیه کشور اعمال شده به پیروزی رسیده ایم، اما در هرکجا که جریان لیبرال و غرب گرا حاکم شده در آن بخش همواره با مشکل مواجه شده ایم و تاوانش را هم مردم داده اند؛ نمونه بارز ناکارمدی جریان لیبرال را می توان در بخش های اقتصادی کشور مشاهده کرد، زیرا این بخش همواره در اختیار طیف لیبرال بوده و امروز نیز شاهد آن هستیم که این جریان حتی نمی تواند قیمت گوشت را با جلوگیری از قاچاق و تنظیم بازار سامان بخشد.

نماینده مجلس شورای اسلامی بر لزوم حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تأکید و عنوان کرد: حضور مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نشانگر علاقه مردم به انقلاب خودشان است؛ انقلاب مال مردم است و مردم ایران انقلاب خود را دوست دارند و از این جهت که خود را فرزند انقلاب می دانند در 22 بهمن به میدان آمده و علاقه خود به انقلاب را به دشمنان نشان خواهند داد.

وی یادآور شد: در حقیقت مردم با حضور خود در راهپیمایی ها و حمایت کردن از انقلاب اسلامی، مسؤولان ناکارآمد که نتوانسته اند جایگاه و شأن مردم ایران را به خوبی حفظ کنند را هم نیز شرمنده خواهند کرد./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات