۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۵۹۶۸۸۳
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

22 بهمن امسال روز مرگ استکبار جهانی خواهد بود

22 بهمن امسال روز مرگ استکبار جهانی خواهد بود
حجت الاسلام والمسلمین معلمی، 22 بهمن امسال را باشکوه تر از هر زمان دیگری دانست و گفت: چنین روزی به روز مرگ استکبار جهانی تبدیل خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، گفت: ۲۲ بهمن به معنای حقیقی کلمه یوم الله است، چون در این روز نهضت عظیم انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و اراده الهی در پیروزی نهضت کاملاً مشهود است.
 
وی از ولایت الهی به عنوان یکی از بزرگترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: امام خمینی (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی، نظریه مترقی ولایت فقیه را احیاء و به متن جامعه اسلامی بازگرداند.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که انقلاب اسلامی پایه کاخ‌های ظلم و استبداد را در سراسر جهان متزلزل کرد، خاطرنشان کرد: امروز در چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد افول قدرت‌های استکباری و ظهور قدرت حکومت دینی در جهان هستیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که امام خمینی (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی و احیای نظریه ولایت فقیه آرزوی هزار و ۴۰۰ ساله شیعه را در برپایی یک حکومت دینی برآورده کرد، بیان داشت: امروز انقلاب اسلامی پرچم دین و ارزش‌های معنوی را در جهان برافراشته نگه داشته و همین امر موجب عصبانیت دشمنان و بدخواهان اسلام شده است.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که نظام‌های سلطه گر اسلام ناب که ظلم ستیز و استکبار ستیز است را نمی‌خواهند، خاطرنشان کرد: تلاش غرب حمایت و گسترش اسلام سکولار و آمریکایی در جهان است.
 
امام جمعه قائمشهر با بیان این که امام خمینی (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۵۷ به سال‌ها تلاش مذبوحانه دشمنان برای انزوای اسلام ناب در جهان پایان دادند، تصریح کرد: خوشبختانه چهل سال است که به برکت انقلاب ملت ایران، اسلام ناب محمدی در سراسر جهان گسترش یافته و منافع نامشروع و زیاده خواهانه سلطه گران را با چالش جدی مواجه کرده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که نظام‌های غربی به سرکردگی آمریکای جنایت کار ۲۲ بهمن منتظر سیلی محکم ملت ایران باشند، خاطرنشان کرد: این ملت غیور و با بصیرت ادامه دهنده راه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری هستند و در راهپیمایی امسال پاسخ چهل سال توطئه و خباثت آن‌ها را خواهند داد.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت بزرگ ایران در ۲۲ بهمن به دشمنان این انقلاب نشان خواهند داد که هیچ گاه در برابر ظلم، فشار و تحریم‌های آن‌ها تسلیم نخواهند شد، بیان داشت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند ۲۲ بهمن امسال بسیار باشکوه‌تر از سال‌های دیگر برگزار خواهد شد و مردم کشورمان چنین روزی را به روز مرگ استکبار جهانی تبدیل خواهند کرد.
علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات