۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۹۶۹۲۳
مدیر حوزه علمیه مازندران:

یوم الله ۲۲ بهمن روز ذلت و خواری دشمنان انقلاب است

یوم الله ۲۲ بهمن روز ذلت و خواری دشمنان انقلاب است
مدیر حوزه علمیه مازندران گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیز به طور حتم به تجلی همبستگی ملت در دفاع از انقلاب و ولایت تبدیل خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را مهم‌ترین عامل خنثی شدن توطئه‌های دشمنان دانست.
 
وی با بیان این که ملت بزرگ ایران در چهل سال اخیر نیز با حضور دشمن شکن خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن مانع از تحقق توطئه دشمنان علیه انقلاب شدند، افزود: با توجه به توطئه‌های اخیر دشمنان علیه انقلاب، راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال فرصت مناسبی برای پاسخ کوبنده ملت به توطئه‌های دشمنان است.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با اشاره به این که انقلاب اسلامی به کوری چشم دشمنان چهل ساله شده است، بیان داشت: همه توان چند سال اخیر دشمنان در جهت جلوگیری از پیشرفت انقلاب به کار گرفته شد، اما به لطف الهی و حمایت‌های مردم دشمن همواره شکست خورده است.
 
مدیر حوزه علمیه مازدران با بیان این که چهل سالگی نشان دهنده بلوغ و کمال انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: انقلاب ملت ایران در حالی وارد چهل سالگی شد که در طول این سال‌ها بحران‌ها و فشار‌های بسیاری را از سوی دشمنان تحمل کرده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مردم با بصیرت کشورمان همواره با حضور بی نظیر خود ثابت کردند که انقلاب هر سال به سوی بالندگی و پویایی در حرکت است، بیان داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیز به طور حتم به تجلی همبستگی ملت در دفاع از انقلاب و ولایت تبدیل خواهد شد.
 
حجت الاسلام والمسلین ابوترابی با بیان این که انقلاب اسلامی حاصل مجاهدت‌ها و تلاش‌های امام خمینی (ره)، ملت ایران اسلامی و خون پاک شهدا است، خاطرنشان کرد: این انقلاب الهی با خون‌های پاک شهدا تضمین شده است.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که یوم الله ۲۲ بهمن روز ذلت و خواری دشمنان انقلاب است، تصریح کرد: در این روز با عظمت ملت بزرگ ایران بار دیگر ضمن بیعت با آرمان‌های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری بار دیگر بر تداوم راه امام و شهدا تأکید خواهند کرد.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ۲۲ بهمن متعلق به هیچ جریان و جناح سیاسی نیست بلکه متعلق به آحاد ملت بزرگ ایران است، خاطرنشان کرد: در چنین روز ارزشمندی، آحاد ملت با هر تفکر و گرایش فکری در دفاع از اصل انقلاب و نظام اسلامی در صحنه حاضر می‌شوند تا در برابر دیدگان دشمنان بار دیگر از انقلاب اسلامی ایران دفاع و پشتیبانی کنند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات