۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۵۹۶۹۵۰
تولیت مدرسه علمیه آیت الله جلالی خمینی:

ملت ایران پرشورتر از همیشه در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور می یابند

ملت ایران پرشورتر از همیشه در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور می یابند
آیت الله جلالی خمینی گفت: ملت ایران پرشورتر از همیشه در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافته و از انقلاب، امام، خون شهدا و ولایت فقیه پشتیبانی خواهند کرد.

آیت الله حیدرعلی جلالی خمینی تولیت مدرسه علمیه آیت الله جلالی خمینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) در مقام و منزلت مثل و نظیر نداشت و خداوند متعال به قدری به ایشان عظمت داده است که هیچ پیامبر و امامی چنین مقامی نداشت.

وی افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) شخصیتی است که برای تولدش خداوند به پیامبر(ص) می‌فرماید چهل روز از حضرت خدیجه(س) فاصله بگیرد و شبها را به عبادت بگذراند و روزها روزه بگیرد در نهایت پس از چهل روز نطفه حضرت فاطمه زهرا(س) بسته شد.

تولیت مدرسه علمیه آیت الله جلالی خمینی ابراز داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) در شکم حضرت خدیجه(س) با ایشان صحبت می‌کرد؛ در زمان وضع حمل حضرت خدیجه(س) وقتی زنان بنی هاشم به کمک ایشان نمی‌آیند، خداوند چهار زن از زنان بهشتی را به خدمت و یاری به سوی او می‌فرستد.

وی در ادامه بیان داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی تمام زنان عالم به ویژه زنان مسلمان است، ایشان از نظر اخلاق، دین، عبادت، تربیت فرزند، شوهرداری و احترام و اکرام همسر بی نظیر بود.

آیت الله جلالی خمینی در ادامه اظهار داشت: حضرت علی(ع) وقتی خبر شهادت همسرشان را شنیدند با صورت بر زمین افتادند در حالی که در جنگ‌ها بدترین زخم‌ها ایشان را از پای درنمی‌آورد؛ ایشان بانویی بود که خود را در مقابل چشمان مرد نابینا می‌پوشاند و می‌فرمود بهترین زنان عالم زنانی هستند که نامحرم او را نبیند و آنها نیز نامحرم را نبینند.

وی افزود: ان شاءالله خداوند به همه ما به ویژه زنان و جوانان توفیق بدهد تا از ایشان الگو بگیرند و بیدار باشند؛ دشمن شب و روز در ماهواره و فضاهای مجازی علیه انقلاب، روحانیت، حجاب، نماز و دین تبلیغات سوء می‌کند.

تولیت مدرسه علمیه آیت الله جلالی خمینی ابراز داشت: آنچه امروز شرق و غرب عالم و استکبار را بیچاره کرده است اسلام است به همین علت تمام همّ و غمّ آنها این است که اسلام را از بین ببرند؛ ان شاءالله خداوند توفیق بدهد پرچمی که از دست امام خمینی(ره) به دست مقام معظم رهبری قرار گرفت، از دستان ایشان نیز به دستان مبارک امام زمان(عج) سپرده شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز مانند همیشه در صحنه هستند و به کوری چشم همه دشمنان که ادعا می‌کردند انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نخواهد دید، خواهند دید که چطور بار دیگر ملت غیور ایران با شکوه‌تر و پرشورتر از همیشه در ۲۲ بهمن حضور یافته و از انقلاب، امام، خون شهدا و ولایت فقیه پشتیبانی خواهند کرد./۹۶۹/ت302/ب1

محمدرضا محمودخانی
ارسال نظرات