۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۵۹۷۰۶۸
معاون دانشگاه افسری امام حسین:

انقلاب اسلامی قلوب مردم دنیا را تسخیر کرده است

انقلاب اسلامی قلوب مردم دنیا را تسخیر کرده است
سردار مازندرانی با بیان اینکه ایران قلوب مردم دنیا را به تسخیر درآورده است، گفت: امروز جلیقه زردهای فرانسه می گویند که از انقلاب ایران درس گرفته ایم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار رضا مازندرانی معاون هماهنگ کننده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) امروز در جمع راهپیمایان روز ۲۲ بهمن شهرستان قرچک ضمن تقدیر از مردمی که حماسه آفریدند، گفت: درود بر ملت بزرگی که ۴۰ سال سختی و مبارزه را برای اعتلای اسلام به جان خریدند و پای اسلام، دین و قرآنشان تا حد جان ایستادند.

وی با اشاره به حدیثی از امیرالمؤمنین علی (ع)، ادامه داد: خداوند در جنگ‌های صدر اسلام صداقت ما را دید، به پاس صداقت ما دشمن را خوار و زبون کرد و نصرت و پیروزی اش را به ما ارزانی و اسلام را گسترش داد.

این مقام مسؤول اضافه کرد: این فرمایش حضرت علی (ع) امروز مصداق ملت بزرگ ایران است، خدا صلابت ما، رهبری معظم و شهدا را نظاره کرد و دشمن این ملت را پست و ذلیل ساخت و در ادامه به ما نصرت داد.

وی خاطرنشان کرد: خدا شن‌های بیابان طبس را مأمور کرد تا مستکبران را به ذلت نشانده و دشمن را منکوب کند، مأمورینی را فرستاد تا آن‌ها را به خاک سیاه بنشاند.

مازندرانی با اشاره به آیه "وَلِلَّهِ الْعِزَّةُ وَلِرَسُولِهِ وَلِلْمُؤْمِنِینَ"، حماسه و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام را یادآور شد و بیان کرد: عزت، خاص خداوند و پیامبر او و مؤمنان است، در ۸ سال دفاع مقدس خدا دشمن ما را منکوب کرد تا امروز عزت ما در دنیا مشاهده شود.

وی در ادامه با تلاوت آیه "وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا"، مطرح کرد: خدایی که ما در راه او جهاد کردیم و شهدایمان در راه او جان خود را فدا کردند، ما را مشمول این آیه قرار داد و راه پیروزی را به نشان ما داد.

استکبار از مواجهه با ایران قدرتمند می‌هراسد

معاون دانشگاه افسری امام حسین(ع) با اشاره به گذشته آمریکا که با یک اشاره سران حکومت‌ها را عوض می‌کرد، ابراز داشت: آمریکا امروز به زانو افتاده است، در خلیج فارس، مجبور است با زبانی سخن گوید که ما می‌خواهیم، امروز جنایتگران غربی مقابل عظمت ملت ایران سر تسلیم فرود آورده اند و از مواجهه با ایران قدرتمند می‌هراسند.

وی اضافه کرد: ایران قلب‌های مردم دنیا حتی مردم آمریکا را به تسخیر درآورده است، امروز شاهد هستید که جلیقه زرد‌های فرانسه اذعان دارند که ما از انقلاب ایران درس گرفته ایم.

ملت ایران با حضور در صحنه درس بزرگی به آمریکا دادند

این رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه دنیای غرب با همه بزرگی و قدرت پوشالی اش در برابر عظمت واقعی اسلام سر تسلیم فرود آورده است، اظهار داشت: ملت ایران با حضور در صحنه درس بزرگی به آمریکا و ظالمان داده است که آن‌ها باید نابود شوند و این شعار انقلاب است.

وی عنوان کرد: امروز ملت ایران هوشیار و هوشمند است، ملت ما دشمن و دوست را می‌شناسد، حتی دوست را در لباس دشمن و دشمن را در لباس دوست به خوبی تشخیص می‌دهند.

مازندرانی بیان کرد: امروز کسانی که به صحنه نیامدند و کسانی که به مسائل داخلی معترض هستند؛ دشمن ما نیستند بلکه فطرت و ضمیر پاک آن‌ها روزی آگاه خواهد شد، اما از آنجا که ملت ایران و مجاهدان اسلام تنها برای خدا می‌جنگند آن‌ها هم به ما خواهند پیوست.

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران دشمن را در لباس دوست می‌شناسد، تصریح کرد: کسانی که در لباس دوست به دشمنی با انقلاب می‌آیند، شکست خواهند خورد و قطعاً سرنوشتی جز خواری ندارند.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین(ع) حدیثی از امام علی (ع) را یادآور شد و مطرح کرد: مرگ آن است که زنده باشی، ولی مغلوب، ذلیل و زیردست شوی، اما زندگی آن است که بمیری، ولی با عزت و با اقتدار.

وی ادامه داد: امروز ملت ما، شهدای ما و انقلاب ما زنده هستند چرا که با اقتدار و عزتمند هستند، امروز نام ایران در سراسر گیتی و در بلندای هستی می‌درخشد و از آن باعزت و عظمت یاد می‌شود و این سربلندی شکل نگرفت مگر با ۴۰ سال مبارزه کردن و عزتمند جنگیدن و ۴۰ سال دشمن را به شکست وادار کردن که این رمز اقتدار انقلاب اسلامی، رمز اتکال به خدا و رمز پیروی از، ولی فقیه و سرسپردگی به اسلام و قرآن است.

مازندرانی در پایان خطاب به همه ملت ایران، گفت: انقلاب ما ۲۳۰ هزار شهید تقدیم اسلام کرده است که در مجموع ۷۰۰ هزار بار در وصیت نامه آنها، پیروی از ولی فقیه تأکید شده است، یعنی به طور متوسط هر شهید ۳ بار گفته است که از ولایت فقیه پشتیبانی کنید./۸۰۴/پ210/ب1
ارسال نظرات