۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۵۹۷۱۱۶
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی:

مسائل اقتصادی سبب جدایی ملت از انقلاب نمی شود

مسائل اقتصادی سبب جدایی ملت از انقلاب نمی شود
الباجی با اشاره به حضور مردم در یوم الله ۲۲ بهمن گفت: مسائل اقتصادی عامل جدایی ملت از انقلاب و نظام نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جواد الباجی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، امروز در جمع خبرنگاران حاضر در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اهواز از صمیم دل و با اختیار صورت می‌گیرد، اظهار داشت: برای بیمه کردن انقلاب اسلامی و رسیدن به اهداف و آرمان‌های از پیش تعیین شده و مقابله با دشمنان باید حضور پرشوری در مناسبت‌های انقلابی داشته باشیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه چهل سالگی انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا اعلام مکرر دشمنان مبنی بر نرسیدن انقلاب اسلامی به ۴۰ سالگی از جمله عواملی است که ایجاب می‌کند تا مردم و مسؤولان حضور چشمگیری داشته باشند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه حضور پرشور امروز مردم گویای ۴۰ ساله بودن انقلاب اسلامی و همراهی ملت با انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: مسائل اقتصادی عامل جدایی ملت از انقلاب و نظام نیست هدف ملت از حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه بیمه کردن انقلاب و ادامه راه امام و شهدا است.

الباجی یادآور شد: وظیفه هر ایرانی آن است که در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه حضور پیدا کند تا جهانیان بیش از بیش اقتدار انقلاب اسلامی را مشاهده کنند.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات