۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۵۹۷۱۷۹
مشاور وزیر کشور:

انقلاب اسلامی احیاکننده اسلام ناب است

انقلاب اسلامی احیاکننده اسلام ناب است
حجت الاسلام نمازی انقلاب اسلامی را احیا کننده اسلام ناب دانست و افزود: اسلامی مورد نظر امام بود که با فساد مبارزه و به مستضعفین یاری رساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام داود نمازی مشاور وزیر کشور در امور روحانیت امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در ورامین با اشاره به خیل عظیم جمعیت در دیار ۱۵ خرداد، گفت این حماسه باشکوه باعث شگفتی دشمن شد.

وی با اشاره به سنگ اندازی‌های دشمن و اینکه انقلاب اسلامی نباید ۴۰ سالگی خود را ببیند، افزود: اراده‌ای بالاتر از اراده خدای متعال نیست، هیچ کس نمی‌تواند نور حقیقت را خاموش کند.

این مشاور وزیر قیام عاشورا را نمونه بارزی از نبرد حق و باطل خواند و ابراز داشت: انقلاب اسلامی هم به رهبری امام راحل و همراهی مردم ولایتمدار ایران یک نور الهی دیگر بود، هرجا که نور باشد شیطان هم هست، از همین رو انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی همیشه آماج هجمه‌های دشمن بوده است.

وی با اظهار اینکه امروز دولتمردان آمریکایی همه وقت خود را صرف ایران کرده اند، مطرح کرد: پس نمی توان گفت که ایران اسلامی کشوری ضعیف است، پس چرا این همه هزینه کردند تا ما امروز را نبینیم.

حجت الاسلام نمازی با اذعان اینکه در دوره پهلوی کشور غرق در فساد بود، گفت: شاید امروز هم در نقطه ای از کشور فسادی رخ دهد، اما قطعاً این کار محکوم است و مورد تأیید نظام نیست.

وی انقلاب اسلامی را احیا کننده اسلام ناب دانست و افزود: اسلامی مورد نظر امام بود که با فساد مبارزه و به مظلومین و مستضعفین یاری رساند.

مشاور وزیر کشور  در تبیین حقوق بشر، تشریح کرد: حقوق بشر یعنی اینکه نگذاریم حق مظلوم پایمال شود نه اینکه حق مظلوم را به ظالم بدهیم، چرا همه دنیا در برابر سر بریدن کودک ۶ ساله شیعه جلوی چشمان مادرش و دیگر کودک کشی ها در یمن و سوریه سکوت کرده اند، مگر این حقوق بشر نیست.

وی در پایان ابراز کرد: دشمن تنها در یک صورت دست از دشمنی با انقلاب اسلامی برمی دارد و آن اینکه ما دست از اسلاممان برداریم و از اسلامی که آنان دوست دارند تبعیت کنیم که البته ما هرگز تن به این ذلت نمی دهیم.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات